PracaGrupypl.praca.dyskusjeE&Y zwalnia? › Re: E&Y zwalnia?
    From: "Wookasch" <w...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: E&Y zwalnia?
    Date: Mon, 28 Jul 2003 07:08:40 +0200

    Użytkownik "Dariusz Jaworski" <d...@s...waw.pl> napisał w wiadomości
    news:bg1qn6$bjh$1@absolut.sgh.waw.pl...

    > Jak można na wyższym stanowisku powziąć fachową wiedzę, jeśli
    > pracowało się do tej pory tylko w E&Y? No chyba, że piszesz
    > że ci po studiach już zawsze pozostają na niższych stanowiskach
    > a na wyższe zatrudnia się fachowców z praktyką zawodową
    > w innych firmach?

    Nie nooo, bez przesady. W sumie przez prace jednak czlowiek kupe sie uczy,
    do tego jeszcze jakies szkolenia oraz robienie uprawnien bieglego rewidenta
    (a nauka do egzaminow latwa nie jest). Jezeli ktos chce, to moze naprawde
    duzo sie nauczyc.

    > Nie wszędzie (zakładam, że mówimy o tzw. "wielkiej czwórce" co to
    > do afery Enronu piątką była) pracuje się tak jak ktoś opisał
    > na forum GW? Jeszcze raz zacytuję:

    Pisalem o tym, jak sie pracuje - tzn. jaka jest atmosfera w firmie itp.
    I wiem, ze na pewno nie jest tak jak w E&Y (oczywiscie pisze o firmie z big
    4)

    > Czytałem ten raport dużo później (na jego
    > podstawie i w oparciu o jego założenia uruchomiono przedsięwzięcie)
    > i oczom własnym nie mogłem uwierzyć. Mnóstwo bzdur i dyrdymałów,
    > które wyglądały na napisane przez kilku panów, którzy kilka(naście)
    > dni siedzieli przy Googlu i wyszukiwali stosowne rady

    Trudno mi sie do tego odniesc, bo nie znam sprawy. Wierze i tyle moge
    napisac.

    --
    pozdrawiam
    Lukasz