PracaGrupypl.praca.dyskusjeE&Y zwalnia? › Re: E&Y zwalnia?
    From: "Wookasch" <w...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: E&Y zwalnia?
    Date: Sun, 27 Jul 2003 23:25:18 +0200

    Użytkownik "Dariusz Jaworski" <d...@s...waw.pl> napisał

    > Jak się co roku przyjmuje 100
    > osiołków do pracy, którzy dopiero co skończyli studia i robi
    > z nich na siłę konsultantów w branżach o których nie mają
    > bladego pojęcia to jak ma być inaczej?

    No coz, po studiach przyjmowane sa osoby na najnizsze stanowiska. Praca na
    nich nie polega raczej na wykazywaniu sie specjalistyczna wiedza, ale na
    wykonywaniu polecen typu policz to, policz tamto, do ktorego poczatkowo
    wystarcza Excel, szkolenia i bardzo dobra znajomosc j. angielskiego.
    Dopiero na wyzszych stanowiskach nalezy wykazywac sie wlasna inwencja
    tworcza.
    Jak juz napisalem w komentarzu artykulu, na prace w firmie z wielkiej
    czworki nie patrzylem przez pryzmat E&Y, tylko innej firmy - wydawalo mi
    sie, ze to to samo, ale widac, ze nie. Zapewniam, ze nie wszedzie jest tak
    jak w E&Y.

    Ps. Nie pracowalem, nie pracuje i nie bede pracowal nigdy w tej branzy

    --
    pozdrawiam
    Lukasz