PracaGrupypl.praca.dyskusjeDziwny pracodawca › Re: Dziwny pracodawca
    From: Kapsel <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dziwny pracodawca
    Date: Mon, 26 Apr 2010 19:33:10 +0200

    Mon, 26 Apr 2010 14:35:16 +0200, Mariusz napisał(a):

    > Dzieki Kapsel za odpowiedz.
    > Mam troszke porabana sytuacje, zona w ciazy i likwiduja jej stanowisko,
    > chcialem przewegetowac tam z pol roku i szukac czegos innego

    Hmm... w tej sytuacji, to bym policzył, czy coś jeszcze na tej pracy
    zarabiam i pracował dalej, jednocześnie szukając intensywnie czegoś nowego.
    Możesz też poszukać kontaktu z jakimś prawnikiem (może na początek
    pl.soc.prawo?, albo może jeszcze tu ktoś podpowe), żeby ustalić jakie masz
    szanse przed sądem dochodzić swoich roszczeń.

    Ogólnie - może trudno tak myśleć teraz - ale głowa do góry! Jeśli
    pracowałeś już trochę w handlu i masz się czym pochwalić (sukcesy,
    kontakty), rozejrzyj się po firmach z branży. Nawet jak nie szukają nikogo,
    zadzwoń, umów się na spotkanie (sprzedajesz, więc powinieneś wiedzieć jak
    się wbić ;) i walcz o pracę. Dobrych handlowców wszędzie przyjmą, o ile
    tylko umiesz udowodnić, że będzies w stanie zarobić na siebie w nowej
    firmie, to powinno się udać ;)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net