PracaGrupypl.praca.dyskusjeDziwne pytania na rozmowie kwalifikacyjnej › Re: Dziwne pytania na rozmowie kwalifikacyjnej
    From: Irving Washington <m...@d...doPLer>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dziwne pytania na rozmowie kwalifikacyjnej
    Date: Fri, 29 Sep 2006 22:30:21 +0200

    WAM napisał(a):

    > A ja nie lubie jak mnie ktos pyta czy zaczekam, czy chce zeby mnie
    > przelaczyl do innego dzialu ktory zajmie sie sprawa.
    Nie ma reguły dot. stosunków międzyludzkich, która działałaby w 100%.

    > I tu mi sie przypominam 9330 tepsy gdzie w kolko powtarzaja
    > "wprowadzenie zlecenia chwile potrwa czy zechce pan poczekac?",
    He he. Nawet wiem, kto ich tego nauczył :) Tyle, że bardziej powinno się
    klientowi mówić co się robi, niż stale pytać o to samo. Równie
    wkurzające byłoby powtarzanie w kółko "cieszę się, że mogłem pomóc" etc. :)

    pozdrawiam
    Maciek

    --
    Kochana Mary!