PracaGrupypl.praca.dyskusjeDziwne - prosze o szybka odpowiedz › Re: Dziwne - prosze o szybka odpowiedz
    From: No Name <v...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dziwne - prosze o szybka odpowiedz
    Date: Thu, 27 Feb 2003 00:09:36 +0100

    On 2/26/2003 11:28 PM, Artur wrote:
    > Dostalem dzis dziwny tel. od pewnej firmy w ktorej staram sie o etat.
    > Mianowicie poproszono mnie abym sie stawil jutro z wszystkimi dokumentami
    > odbitymi na xero.
    > (swiadectwa ukonczenia szkol, swiadectwa pracy, dowod osobisy, prwojazdy
    > itp.)
    >
    > Co sadzicie i czy spotkaliscie sie z takim sposobem rekrutacji?

    To zależy, co za firma - jeżeli to nie praca, a jak piszesz "etat" to
    liczba wymaganych papierków może być znaczna (np. oświadczenie lub
    świadectwo dot. niekaralności, stosunek do służby wojskowej, kategoria
    zdrowia wg klasyfikacji MON, etc.)

    Jeżeli dziwi Cię, dlaczego masz mieć ksero, skoro kserokopiarka stoi
    zapewne obok sekretarki - cóż wszyscy tną koszty, więc dziewczę nie musi
    cierpieć na nadmiar inteligencji, a może są tak bezczelni, że chcą
    oszczędzić sobie roboty.

    Jeżeli chętnych jest ponad 100, to oznacza, że zbierają dane osobowe -
    np. tworząc bazę potencjalnych pracowników. Możesz zapytać, czy tą bazę
    zarejestrowali.

    Dogbert