PracaGrupypl.praca.dyskusjeDziałalność gospodarcza od dziś › Re: Działalność gospodarcza od dziś
  • Data: 2005-08-26 05:53:25
    Temat: Re: Działalność gospodarcza od dziś
    Od: "makro_studio" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał w wiadomości
    news:dekhj6$83g$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Re to: maz [Thu, 25 Aug 2005 11:38:41 +0200]:

    > Nie no, chwila, jak od 8 miesiecy dzialasz i Ci sie to nadal
    > oplaca, to widac ogolnie Ci niezle idzie. Znizki sa dla tych,
    > ktorym cholera wie jak pojdzie, zeby sobie mogli potestowac.
    >

    > Kira

    Jasneee, nie ma to jak testować a potem na zasiłek wracać. Już w to wierze że
    bezrobotny z doświadczeniem w chodzeniu po zasiłek zaraz wyjmie utajoną kase z
    konta i poleci kupić towar albo otworzy sobie bar. Siur! A za te eksperymanty to
    niestety ale my musimy zapłacić (i za górnicze emerytury).
    A tak swoją drogą to co to jest za demokracja i uczciwa konkurencja gdzie jeden
    dostaje 50% znizki a drugi musi tyrać i nic nie dostaje? Dlaczego zniżki dla
    pracowników na umowę o prace nie zrobili? tylko dla eksperymentujących
    przedsiębiorców? Z resztą nie cieszcie się za długo bo juz projekt zaskarżający
    ustawę do trybunału się tworzy.

    Pozdr.
    A.D.