PracaGrupypl.praca.dyskusjeDzialalnosc gospodarcza - ZUS › Re: Dzialalnosc gospodarcza - ZUS
  • Data: 2002-11-26 22:02:47
    Temat: Re: Dzialalnosc gospodarcza - ZUS
    Od: MucK <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Heya Samotnik! W twoim ostatnim liscie napisa(les/las):

    > Eee, wystawiaj na nazwisko ojca te faktury ;) Najlepiej to
    > mu je zawieź do podpisania. Możesz też podpisywać się za niego, chyba
    > nikt tego nie będzie u grafologa sprawdzał.

    No wlasnie ojciec chce sam podpisywac faktury, bo mysli, ze mu dlugow
    narobie.

    Jeszcze nie dokonca mnie przekonales co do tej emerytury, tzn. musze miec
    solidny argument, ze ojcu jej nie zabiora. Chyba najlepiej upewnic sie w
    ZUS'ie?

    --
    MucK of Venison aka Rafal Wawrzycki
    mailto: rwawrzycki[at]wp.pl