PracaGrupypl.praca.dyskusjeDzialalnosc gospodarcza - ZUS › Re: Dzialalnosc gospodarcza - ZUS
  • Data: 2002-11-26 18:46:54
    Temat: Re: Dzialalnosc gospodarcza - ZUS
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule <as0eul$50f$1@news.tpi.pl> MucK napisał(a):

    > Jednym z wyjsc mialo byc wlasnie zalozenie DG przez mojego ojca emeryta,
    > ale, jak juz ktos ladnie to opisal, odpowiednie paragrafy przeszkadzaja w
    > tym. Po prostu ojciec nie bedzie ryzykowal utraty emerytury. A liczylem na
    > ten sposob bardzo. Niestety nie mam nikogow rodzinie, kto moglby wziasc to
    > na siebie.

    Dlaczego utraty emerytury? Mój ojciec jeszcze niczego nie utracił. ;)
    O ile pamiętam to istnieje pewien próg dochodów, powyżej którego
    obcinają emeryturę, ale on jest dosyć wysoki - ja mam dochody, że tak to
    określę, pozwalające swobodnie egzystować, i jeszcze to mojego ojca nie
    walnęło po kieszeni w żaden sposób.

    A jeśli zakładasz, że będziesz jakoś strasznie dużo zarabiał, to możesz
    już sobie ten ZUS zapłacić, ew. zafundować tacie utraconą emeryturę.
    --
    Samotnik