PracaGrupypl.praca.dyskusjeDzialalnosc gospodarcza › Re: Dzialalnosc gospodarcza
  • Data: 2011-02-01 10:49:44
    Temat: Re: Dzialalnosc gospodarcza
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-02-01, WOJSAL <w...@N...pl> wrote:

    [...]

    > Dlaczego "raczej" ?

    Bo w podatkach każdy odpowiada za siebie. :)

    > czy mam rozumieć, że to zależy od interperatcji jakichs przepisów
    > przez jakiegoś urzędnika? Że jeden urzędnik intrepretuje tak
    > a drugi inaczej?

    Oczywiście. *Wszystko* w Polsce zależy od interpretacji urzędnika.
    Najwyżej się z nią nie zgadzasz i idziesz do sądu. Tym niemniej
    jak sobie pogooglasz, to z praktyki wynika że wyższe podatki nie
    są nakładane jeśli przedsiębiorca "przy okazji" prowadzi działalność
    w swoim miejscu zamieszkania.

    Szczegółowo to się podpytaj na pl.soc.prawo.podatki

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl