PracaGrupypl.praca.dyskusjeDziałalność Gospodarcza - wyrejestrowanie › Re: Działalność Gospodarcza - wyrejestrowanie
    From: "Gotex" <N...@n...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Działalność Gospodarcza - wyrejestrowanie
    Date: Tue, 4 Mar 2003 21:40:39 +0100

    Użytkownik "obywatel" <o...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:b42mo5$24q$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > wyrejestrowywała) dzialalność - i procedura była taka: urząd miasta nie
    wydał
    > żadnego dokumentu (wydaje tylko przy rejestracji, zmianach i zakończeniu
    > D.G.) - więc w UM (podobnie jak w skarbówce, ale dotyczy to tylko tych na
    > KPR - z ryczałtem jest inaczej) nic nie musiala zgłaszać a z ZUS-u tak czy
    > owak musiała się wyrejestrować. Czyli - wcześniej mogłaś sobie zawiesić -
    > wyrejestrowując się z ZUS a później stwierdziłaś że jednak zamykasz. Dla
    > pewności: zadzwoń do UM i zapytaj jaka jest procedura przy zawieszeniu
    D.G. -
    > jeżeli taka jak Ci piszę, to - nie rób nic, powinno być o.k.
    >
    > Pozdrawiam
    > Piotr Słotwiński
    > http://www.obywatel.com
    > >
    > Dzięki za pomoc tu masz rację,zostawiłabym to tak jak piszesz,ale sprawa
    wygląda tak. Urząd Miejski wystawia świadectwo pracy czyli zakończenie z
    dn.14-02-2003,a ZUS wystawia Ci zaświadczenie że odprowadzałeś składki do
    01-02-2003. Co wynika ,że przez te 14 dni masz nie zapłacony ZUS.I dałabym
    sobie z tym spokój ,gdybym nie starała się o zasiłek dla bezrobotnych nie
    wiem czy ta rozbieżność 14dni nie wpłynie negatywnie
    do prawa o zasiłek.(nie wiem czy nie zapłacić ZUSu za te dni , )Naprawdę nie
    wiem jak postąpić .
    Dzięki za rady.

    http://www.gazeta.pl/usenet/