PracaGrupypl.praca.dyskusjeDyskryminacja-informaty(cz)k(a) › Re: Dyskryminacja-informaty(cz)k(a)
    From: "Kriegspiel" <v...@k...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dyskryminacja-informaty(cz)k(a)
    Date: Sun, 4 May 2003 12:43:49 +0200

    > Mysle, ze sprawa dotyczy nie tylko informatyczek. Obecnie koncze
    > studia na wydziale elektroniki i telekomunikacji, moze w szukaniu
    > pracy nie mam jeszcze za duzego doswiadczenia, ale moge powiedziec
    > cos na temat praktykach.
    >
    > Bedac na 3 roku na praktyce w jednej z firm, scisle zwiazanej z
    > kierunkiem moich studiow i pozniejsza specjalizacja, uslyszalam
    > bardzo ciekawa opinie na temat zatrudniania kobiet inzynierow.
    > Dyrektor dzialu technicznego stwierdzil, ze chetnie by zatrudnil
    > jakas madra kobiete, ale obawia sie ze za rok moze dwa, gdy juz
> [...]

    To jest trochę jak kwadratura koła. Kobieta jest kobietą i jest bilogicznie
    przeznaczona do rodzenia dzieci i co więcej do opieki nad nimi.
    Przecież żadna kobieta nie podpisze oświadczenia, że nie urodzi dzieci ani
    dla pracy nie podwiąże sobie jajników.
    Można więc wysnuwać wnioski, że asporacje zawodowe kłócą się z tzw. rolą
    kobiety w życiu.
    Powyższe to jedynie rozważania a nie moje zdanie - więc proszę nie odsądzać
    mnie od czci i wiary.
    Zapewne winny jest wszystkiemu chory system.

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Robert Gołębiewski