PracaGrupypl.praca.dyskusjeDyskryminacja-informaty(cz)k(a) › Re: Dyskryminacja-informaty(cz)k(a)
    From: "A.B." <b...@k...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dyskryminacja-informaty(cz)k(a)
    Date: Mon, 14 Apr 2003 19:19:18 +0200

    Użytkownik "enter" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:b7ckuo$2i9$1@inews.gazeta.pl...
    > Ciekawe dlaczego tak jest: Jestem kobietą- z zawodu : informatyk ,
    elektronik
    > Szukam pracy w zawodzie, ale gdy piszę kolejne ogłoszenie- nie ma
    > odzewu,któregoś dnia napisałam ogłosznie Informatyk/elektronik poszukuję
    > pracy z opisem umiejętności. Zupełnie nie zwróciłam uwagi na fakt, że nie
    > wynika z niego że jestem kobietą. Odzew był i owszem, ale po pierwszym e-
    Dla odmiany: dzisiaj w GW jest ogłoszenie jakich wiele "zatrudnimy główną
    księgową PANIĄ" Wytłuszczenie ich, nie moje, ale ja też mam takie
    nastawienie poparte wieloletnimi obserwacjami i życiorysem, że
    admin/programista/techniczny to facet a np. osoba od kontaktu z
    użytkownikami, wdrożeń, analiz w księgowości to kobieta, ale już przy
    kosztorysach to raczej facet. Więc może zamiast narzekać na porządki lepiej
    się do nich dostosować?