PracaGrupypl.praca.dyskusjeDwa pytania w temacie pracy... › Re: Dwa pytania w temacie pracy...
    From: "Dorota" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dwa pytania w temacie pracy...
    Date: Fri, 25 Jan 2002 02:15:37 +0100

    a) Kazdy bezrobotny ma obowiazek powiadomic w ciagu 5 dni urzad pracy o
    podjeciu zatrudnienia lub innej pracy zarobkowej. Bezrobotny, ktory podjal
    zatrudnienie bez powiadomienia o tym wlasciwego urzedu pracy, podlega karze
    grzywny.
    b) Tak, przestaje obowiazywac. Pracodawca moze wypisac nowa umowe, ale
    pracownik musi sie na to zgodzic.