PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dwa etaty

  • 1. Data: 2005-04-29 18:35:01
    Temat: Dwa etaty
    Od: "Karol" <j...@w...pl>

    Witam wszystkich serdecznie! Mam takie drobne pytanie! Jestem studentem
    pracuje na 1\2 etatu na stacji benzynowej umowa na dwa lata, czy moglbym
    teraz rownolegle podjac prace jako nauczyciel w pelnym etacie?? Czy nie bylo
    by godzin nadliczbowych itp! powiemn szczere nie orientuje sie zbyt dobrze a
    za rady serdecznie dziekuje
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-04-29 21:28:17
    Temat: Re: Dwa etaty
    Od: Jan Kowalski <J...@n...pisz.tu>

    > pracuje na 1\2 etatu na stacji benzynowej umowa na dwa lata, czy
    > moglbym teraz rownolegle podjac prace jako nauczyciel w pelnym
    > etacie??

    Tak

    > Czy nie bylo by godzin nadliczbowych itp!

    Nie z powodu 2 etatów.

    J.K.
    --
    ====== kilka ofert zatrudnienia: www.zapraszam.pl/praca/ ======
    1 września o 12.00 Warszawa, Meissnera 5 - otwarcie jubileuszowej

  • 3. Data: 2005-04-30 08:21:05
    Od: t_d <t_d@_interia_.pl>

    Jan Kowalski napisał(a):
    (...)

    > Nie z powodu 2 etatów.

    Jezeli te dwa etaty sa u dwoch roznych pracodawcow to nie wyjda...
    jezeli sa u jednego to moglyby wyjsc...

  • 4. Data: 2005-04-30 09:11:51
    Od: RoBi <r...@m...10.1>

    Karol napisał(a):
> [...]
    > by godzin nadliczbowych itp! powiemn szczere nie orientuje sie zbyt dobrze a

    A kiedy czas na naukę? Ciekawy jestem co studiujesz....

    Pozdr.
    RoBi

  • 5. Data: 2005-04-30 09:26:24
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "t_d" <t_d@_interia_.pl> napisał w wiadomości
    > Jan Kowalski napisał(a):
    > (...)

    > Jezeli te dwa etaty sa u dwoch roznych pracodawcow to nie wyjda...
    > jezeli sa u jednego to moglyby wyjsc...

    Na odwrot - u jednego pracodawcy nie mozesz miec powyzej 1 etatu
    (niedozwolone prawnie), natomiast jesli zatrudnienie u roznych pracodawcow
    (u kazdego nie wiecej niz 1 etat) sumuje sie do wiekszej ilosci etatow,
    prawnie nie ma problemu.

    I.

  • 6. Data: 2005-04-30 12:11:18
    Od: "Wojciech Kulesza" <w...@N...org>

    > A kiedy czas na naukę? Ciekawy jestem co studiujesz....

    Etat nauczycielski, to 18 h tygodniowo, więc koło 3-4 h dziennie, co daje
    średnio 7-8 h dziennie w sumie. Więc chyba nie jest tak tragicznie.

    Wojtek

  • 7. Data: 2005-04-30 14:33:25
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:d4tv1m$puh$1@nemesis.news.tpi.pl Karol <j...@w...pl>
    pisze:

    > Witam wszystkich serdecznie! Mam takie drobne pytanie! Jestem studentem
    > pracuje na 1\2 etatu na stacji benzynowej umowa na dwa lata, czy moglbym
    > teraz rownolegle podjac prace jako nauczyciel w pelnym etacie??
    Tak.

    > Czy nie
    > bylo by godzin nadliczbowych itp!
    Sprecyzuj pytanie - jakich nadgodzin?
    1/2 etatu na stacji to 20h/tydz., jak przepracujesz więcej to masz
    nadgodziny w robocie na stacji.
    Etat w szkole to 18h dydaktycznych/tydz. (najczęściej) + 22h/tydz. czasu
    zadaniowego nie rozliczanego godzinowo. Jeśli wypracujesz więcej godzin
    dydaktycznych to masz nadgodziny w szkole.
    Jedna praca nie ma żadnego formalnego związku z drugą.

    Jotte

  • 8. Data: 2005-04-30 18:47:10
    Od: t_d <t_d@_interia_.pl>

    Immona napisał(a):
    (..)

> [...]
    > (u kazdego nie wiecej niz 1 etat) sumuje sie do wiekszej ilosci etatow,

    Tpz to wlasnie napisalem.. ;)

    Pozdrawiam.. :)

  • 9. Data: 2005-05-02 12:11:25
    Od: "Dysiek" <n...@i...pl>

    > Etat nauczycielski, to 18 h tygodniowo, więc koło 3-4 h dziennie, co daje
    > średnio 7-8 h dziennie w sumie. Więc chyba nie jest tak tragicznie.

    Taaa, zaraz bedzie, ze nauczyciele to nieroby. A co ze sprawdzaniem prac,
    przygotowywaniem sie do lekcji, wywiadowkami, siedzeniem na
    maturach/egzaminach, wypelnianiem swiadectw etc?

    Dysiek