PracaGrupypl.praca.dyskusjeDwa dni swiat w tygodniu › Re: Dwa dni swiat w tygodniu
  • Data: 2006-03-31 06:39:11
    Temat: Re: Dwa dni swiat w tygodniu
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Patrze, patrze a tu o`rety porozsypywal nastepujace haczki:
    > Firma w ktorej pracuje znajomy, a konkretnie dzial kadr tej firmy,
    > oglosil, ze jezeli w jednym tygodniu wypadaja dwa dni swiat (np w tym
    > roku 1 i 3 maja), to nalezy jeden z tych dni odpracowac. Podobno wynika
    > to z jakiegos rozporzadzenia.
    > Pytanie: czy cos na ten temat slyszeliscie? jest rozporzadzenie ktore by
    > to regulowalo?
    > Osobiscie nie chce mi sie w to wierzyc, ale kadry podaja to do
    > wiadomosci, wiec moze istnieje cus takiego...
    Bylo o tym pare artykulow w gazetach zima... uzasadnienia nie pamietam,
    ale wnioski byly wlasnie takie jak podal dzial kadr Twojego znajomego.
    Tam bylo chyba jeszcze napisane ze ten dzien trzeba odpracowac w
    miesiacu w ktorym on wypadl.
    Ofkoz pracodawca moze postapic wspanialomyslnie i darowac pracownikom
    ten jeden dzien;)
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl