PracaGrupypl.praca.dyskusjeDrugie podejście do tej samej firmy › Re: Drugie podejście do tej samej firmy
  • Data: 2004-05-10 11:16:56
    Temat: Re: Drugie podejście do tej samej firmy
    Od: Tomasz Domański <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Smialo bym slal. A czemu niby nie mial bys teraz zostac przyjety.
    > Moze to do innego dzialu albo zaczynaja od nowa szukac.
    > Slanie nic z Ciebie nie robi.
    >
    > Ja bym slal i nawet 1000 razy jak warto.

    nie no ok, ja się nie zastanawiam czy próbować, tylko nad formą w jakiej mam
    to zrobić - skoro stosunkowo niedawno usłyszałem, że jak pojawi się
    stanowisko bardziej odpowiadające moim kwalifikacjom o będą brać mnie pod
    uwagę, to czy wysyłać im jeszcze raz komplet dokumentów, czy wystarczy się
    przypomnieć w inny sposób?

    pzdr, Tomasz Domański