PracaGrupypl.praca.dyskusjeDrenaz mozgow › Re: Drenaz mozgow
    From: "MiT" <m...@m...neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Drenaz mozgow
    Date: Sun, 3 Aug 2003 23:31:55 +0200

    V-tek

    <cut>

    > Niestety, masz rację. Mój promotor opowiadał przed kilku laty, że
    niemiecki
    > koncern Volkswagen wydaje więcej rocznie na szkolenie pracowników, niż
    > państwo polskie na edukację.

    Ciekawe spostrzezenie. A mnie ciekawi jak sie ma stosunek wydatkow na
    edukacje do wydatkow na dotacje do gornictwa. Bo wedlug danych jakie
    ostatnio widzialem w TV dotacje dla gornictwa od poczatku lat
    dziewiecdziesiatych pochlonely ponad dwie roczne dziury budzetowe (okolo 90
    mld zlotych).

    Kiedys jeden z moichy wykladowcow mowil ze roczyn koszt doplat do gornctwa
    rowna sie kosztowi budowy fabryki nokii w Finlandii.

    Ja wiem ze gornicy maja trudna sytuacje. Ale moze by tak zamiast chodzic na
    Warszawe przez jakis czas zacisnac pasa. Pozwolic na zudowanie czegos co
    bedzie przynosic zysk

    Pozdrawiam

    MiT.