PracaGrupypl.praca.dyskusjeDrażliwy i delikatny temat...[lekko przydługawe] › Re: Drażliwy i delikatny temat...[lekko przydługawe]
  • Data: 2003-08-21 23:03:40
    Temat: Re: Drażliwy i delikatny temat...[lekko przydługawe]
    Od: "OutDOOR s.c." <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Trochę wpadłam w panikę,
    > ale zadeklarowałam, że jeśli tak to oddam ze swoich.

    Bionka, nie przesadzaj! Jak będziesz chciała tak pochopnie oddawać to
    jeszcze trafisz do szpitala bez klamek, albo do więzienia w tym lepszym
    przypadku.
    W tym kraju nie ma takich ludzi którzy by chcieli coś oddać ze swojego
    portfela, więc ściągasz podejrzenie na siebie.

    Wydrukuj sobie bilans dnia na zakończenie i twardo się upieraj przy swoim.
    Przecież też miałem do czynienia z pieniąchami, i zawsze jest wina po
    stronie tego, komu nie chciało się sprawdzić.

    powodzenia w liczeniu
    Th