PracaGrupypl.praca.dyskusjeDowcipnisie czy naciągacze ?! › Re: Dowcipnisie czy naciągacze ?!
    From: "agnieszka" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dowcipnisie czy naciągacze ?!
    Date: Tue, 30 Apr 2002 12:56:26 +0200

    a ja byłam w holandi jako operka, no i co? i wróciłam cała i zdrowa, nikt
    mnie na nic nie naciagnał ani nie wyzyskał. bez przesady. tak czytam słucham
    i krew mnie zalewa. kazdy chciałby wyjechac, zarobic nic nie robiac i sie
    nauczyc, i jescze to w szystko dostac za darmo.
    dajcie spokój. jest tyle mozliwosci sprawdzenia danej firmy ze naprawde to
    nei jest problem.
    ja za posrednictwo zapłaciłam 800 zł. chyba 4 lata temu. w sumie te osoby
    które szukaja rodzin tez musza z czegos zyc, opłacic telefony itd.
    a co do jezyka...
    ja sobie wyobrazasz- wyjezdzasz do obcego kraju i co??? siedzisz i czekasz
    na rebusy co masz zrobic. jakies podstawowe formy komunikacji musza istniec,
    oprócz jezyka migowego.
    ja błyam z Mikroserwisu, z Krakowa.