PracaGrupypl.praca.dyskusjeDowcipnisie czy naciągacze ?! › Re: Dowcipnisie czy naciągacze ?!
    From: "taksoofka" <t...@N...poczta.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dowcipnisie czy naciągacze ?!
    Date: Sun, 28 Apr 2002 17:24:55 +0000 (UTC)

    Jag <j...@w...pl> napisał(a):

    > Tralalala.

    To było na Twoim poziomie. Gratulacje.

    Owo rzekome szkolenie
    > można przeprowadzić w Polsce, ale nie wiem po co?

    Tego szkolenia nie można przeprowadzić w Polsce, z co najmniej 2 przyczyn: w
    kursach uczestniczą ludzie z całego świata, po drugie z powodu organizatora,
    którym jest AIFS z USA.
    Nie wiesz, po co jest kurs pierwszej pomocy? Tragedia.

    > Za którą po prostu należy uczciwie zapłacić, a nie opowiadać andronów o
    > jakimś wyssanym z oszukańczego palca Au-Pair. Skoro zagraniczna rodzina
    > dostaje darmowego parobka, to firma pośrednicząca powinna od tej rodziny
    > brać pieniąde, a nie od parobka.
    >
    > --
    > Jag

    Zagraniczna rodzina nie dostaje darmowego parobka. Au-Pair otrzymuje od nich
    kieszonkowe, (które przewyższa niejedną polską pensję) wyżywienie,
    zakwaterowanie, ubezpieczenie itd. To dla Ciebie nic?
    Oczywiście można i na Twój sposób: na czarno, bez ubezpieczenia, zarobione
    pieniądze wydać na zapchloną kwaterę, żywić się w przydrożnym barze, resztę
    wydać na dentystę, tylko, po co?
    Wyobraź sobie, że oprócz Ciebie są jeszcze ludzie, którzy zamiast gonić za
    kasą, wolą poświęcić ten jeden rok na naukę języka.

    taksoofka