PracaGrupypl.praca.dyskusjeDotyczy pl.praca.szukana › Re: Dotyczy pl.praca.szukana
    From: "Vei" <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dotyczy pl.praca.szukana
    Date: Mon, 24 Feb 2003 08:59:29 +0100

    Użytkownik "Ślizgacz" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:b3cdns$t7j$1@korweta.task.gda.pl...
    > Witam.
    > Regularnie zamieszczam na pl.praca.szukana ogloszenia ......... i nic. Mam
    > zwiazku z tym pytanie. Czy to ma sens? Czy ktokolwiek znalazl dzieki takim
    > ogloszeniom prace? A moze znajdzie sie ktos kto pomoze w znalezieniu
    pracy?
    > Od blisko roku jestem bez pracy i powoli juz sie zalamuje.........a
    niestety
    > stanowisko wielu pracodawcow przypomina propozycje "pracy w domu"....gdyby
    > ktos byl zainteresowany udzieleniem zatrudnienia lub pomoca to prosze na
    PRV
    > lub na pl.praca.szukana.
    > Pozdrawiam
    > Robert Dytkowski
    Witaj
    Mysle, ze szukanie pracy tylko przez grupy dyskusyjne nei przyniesie
    wymiernego efektu. Chocby dlatego, ze np. moj parcodawca nie szuka w ten
    sposob pracownikow. Nalezy przyjsc do firmy, zlozyc dokumenty, wypelnic
    ankiete. I wg tak postepuje wiekszosc pracodawcow.
    pojawil sie caly ich spis (przejrzyj archiwum).
    Jednak najlepszy sposob to spacer po miescie i odwiedzanie parcodawcow.
    Czasami prace mozna sobie zwyczajnei "wychodzic". Zycze powodzenia.