PracaGrupypl.praca.dyskusjeDostałem pierwszą umowę o pracę - co teraz? › Re: Dostałem pierwszą umowę o pracę - co teraz?
  • Data: 2004-07-10 15:03:01
    Temat: Re: Dostałem pierwszą umowę o pracę - co teraz?
    Od: "waczek" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ola" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:0ec4.00000328.40eeddbf@newsgate.onet.pl...

    > Losowanie odbywa sie juz jutro - 10 lipca, a nastepne 10 stycznia.

    Nie jest to prawdą. Do 10 lipca należy wybrać OFE, natomiast losowanie OFE
    przez ZUS nastąpi 30 lipca br. Ale to dotyczy też tylko tych osób, które
    otrzymały w czerwcu br. z ZUS zawiadomienie/przypomnienie o obowiązku
    wyboru OFE.
    Autor postu wstępnego, który dopiero podejmuje pierwszą pracę, może
    wybierać OFE do 10 stycznia 2005 r.

    Pozdrawiam

    wa