PracaGrupypl.praca.dyskusje › Doradztwo w zakresie prawa pracy - jak zacząć??

  • 1. Data: 2007-03-24 08:12:01
    Temat: Doradztwo w zakresie prawa pracy - jak zacząć??
    Od: <a...@n...pl>

    Witam!
    Proszę o informacje w jaki sposób można zostać doradzcą w zakresie prawa
    pracy?
    Jakie wykształcenie?Czy musi być prawnicze a jeśli nie to od czego należy
    zacząć? Kursy, szkolenia itp.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-03-24 11:20:01
    Temat: Re: Doradztwo w zakresie prawa pracy - jak zacząć??
    Od: "JohnyBravo" <J...@c...com>

    Zaczal bym od znajomosci prawa pracy !

  • 3. Data: 2007-03-24 11:33:43
    Od: " Nixe" <n...@f...pl>

    X-No-Archive:yes
    W wiadomości <news:eu2mhv$g0d$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Użytkownik <a...@n...pl> pisze:

    > od czego należy zacząć?

    Od słownika ortograficznego.
    Hint - doradca.

    --
    Nixe

  • 4. Data: 2007-03-24 11:46:07
    Od: <a...@n...pl>

    Dziekuje za taka podpowiedz!
    To mam juz za soba/
    Interesuje mnie czy musze miec na to dokumenty badz jakas licencje?

  • 5. Data: 2007-03-24 12:00:16
    Od: " Nixe" <n...@f...pl>

    X-No-Archive:yes
    W wiadomości <news:eu333a$out$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Użytkownik <a...@n...pl> pisze:

    > Dziekuje za taka podpowiedz!
    > To mam juz za soba/
    > Interesuje mnie czy musze miec na to dokumenty badz jakas licencje?

    Ty się poważnie pytasz czy jaja sobie z nas robisz?

    --
    Nixe

  • 6. Data: 2007-03-24 12:00:31
    Od: "Nikiel ;)" <n...@p...fm>

    a...@n...pl nabazgrolił na ekranie:
    > Użytkownik "JohnyBravo" <J...@c...com> napisał w wiadomości
    > Dziekuje za taka podpowiedz!
    > To mam juz za soba/
    > Interesuje mnie czy musze miec na to dokumenty badz jakas licencje?

    To może przejdź do etapu 2. -> Zadawanie właściwych pytań.
    A zaraz potem polecam etap 3. -> Zapoznanie się z netykietą. (czyt.
    odpowiada się _POD_ postem).

    A co do pytania. Załóż własną działalność, ubezpiecz się itp. Dziwie się,
    jak masz zamiar doradzać w sprawie prawa pracy, jak takich informacji
    samodzielnie nie potrafisz znaleźć.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 7. Data: 2007-03-24 12:06:05
    Od: <a...@n...pl>

    Polecam ENCYKLOPEDIE!!!!!

  • 8. Data: 2007-03-24 12:50:49
    Od: " Nixe" <n...@f...pl>

    X-No-Archive:yes
    W wiadomości <news:eu348t$smi$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Użytkownik <a...@n...pl> pisze:
    ^^^^^^^^^
    > Polecam ENCYKLOPEDIE!!!!!

    Taaa, kolejny pomiot neostrady.
    Idź dziecinko trolluj na pl.pregierz.

    --
    Nixe

  • 9. Data: 2007-03-24 15:01:46
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    a...@n...pl <a...@n...pl> pisze:

    > Dziekuje za taka podpowiedz!
    > To mam juz za soba/
    Naprawdę tak ci się wydaje?
    Ehh, mieszanina megalomanii z ignorancją.

    > Interesuje mnie czy musze miec na to dokumenty badz jakas licencje?
    Rozum i wiedzę, przede wszystkim rozum i wiedzę.

    --
    Jotte

  • 10. Data: 2007-03-24 16:01:23
    Od: "Patryk" <m...@g...pl>

    Użytkownik " Nixe" napisał w wiadomości

    > Od słownika ortograficznego.

    ej no... ja też jestem analfabetą... upsss... tzn. dyskgrafem i też mam
    ustawione sprawdzanie błędów przed wysłaniem wiadomości i wiem że czasami
    gdy się człowiek śpieszy kliknie nie ten wyraz w podpowiedzi co trzeba i
    czasami wychodzą takie kwiatki.