PracaGrupypl.praca.dyskusjeDoradztwo w zakresie prawa pracy - jak zacząć?? › Re: Doradztwo w zakresie prawa pracy - jak zacząć??
    From: "Bartek" <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Doradztwo w zakresie prawa pracy - jak zacząć??
    Date: Tue, 27 Mar 2007 19:55:21 +0200

    > Pomijając ogonki świetnie ci idzie.

    Ogonki to już inna sprawa (czytnik nie sprawdza, a ja walcze w środowisku
    programistycznym, w którym ogonki nie są dozwolone ;-) )- po prostu kwestia
    przyzwyczajenia.

> [...]
    > o papier, a i wiedza o tak nowomodnej dysfunkcji nie była
    > rozpowszechniona.
    > Obecnie wiedza jest rozpowszechniona szeroko, dostać papier nie jest
    > jakoś szczególnie trudno, a papier zamiast motywować do walki z motywuje
    > do pielęgnowania - mam papier, nie waham się go używać, i patrzcie, jaką
    > mam DYS.
    > Sorry, ale coś takiego nie przejdzie, papier nie zwalnia od
    > samodyscypliny i pracy, a to, że teraz nauczyciel musi się cackać z
    > uczniem jak z jajkiem też nie pomaga biednym misiom z dys.

    Niestety to już wina "bezstresowego wychowania" - rodzice chcą pomoc swoim
    pociecha, a niestety jest odwrotnie.

    > 'prawdopodobnie' robi wielką różnicę.
    > Daltonizm jest głónie spowodowany wadą genetyczną (tutaj terapia genowa
    > się kłania, kiedyś), dys 'prawdopodobnie jest to dziedziczne', i jakoś
    > ciężka praca wystarczała do lat 90 ubiegłego stulecia.

    W sumie moj ojciec ma te same problemy z pisownia co ja.
    Cieżka praca wystarczała w Polsce - na zachodzi te problemy były znane od
    dawna.

    Zreszta sprawa wyglada inaczej: ja błędy najczęściej popełniam w sytuacjach
    stresowych, pod wpływem emocji. Jeżeli piszę na tzw. luzie to szanse na
    popełnienie błędów są minimalne (właściwie bliskie zeru). Wstyd się
    przyznać, ale kiedyś we własnym nazwisku popełniłem orta rz -> ż...