PracaGrupypl.praca.dyskusjeDo szanownych pracodawców › Re: Do szanownych pracodawców
    From: "babla" <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Do szanownych pracodawców
    Date: Wed, 13 Aug 2003 12:39:56 +0200

    na drugim roku studiow dziennych pisalem wieczorami oprogramowanie za
    pieniadze
    na czwartym roku ozenilem sie i zaczalem pracowac na 1/2 etatu jako
    informatyk po to zeby utrzymac siebie i zone.
    na piatym roku przeszedlem na pelen etat ciagle uczac sie na studiach
    dziennych
    ciezko sie uczylem zeby otrzymac stypendium naukowe (zawsze troche pieniedzy
    sie przyda) utrzymywalem wtedy siebie, zone i male dziecko.

    dzis, piec lat po studiach prowadze wlasna firme, wlasnie kupilem duze
    mieszkanie. wszystkiego dorobilem sie bez pomocy rodzicow, tesciow,
    znajomych etc.

    szkoda mi tego, ze kiedy inni sie bawili w pubach, kawiarniach studenckich,
    dyskotekach ja wieczorami ciezko pracowalem, zeby wystarczylo na chlebek.

    nie zaluje jednak niczego - moge smialo patrzec z gory na takich
    narzekajacych obibokow ktorym zawsze wiatr w oczy wieje.

    --
    pozdrawiam...
    Andrzej Wąsik