PracaGrupypl.praca.dyskusjeDo szanownych pracodawców › Re: Do szanownych pracodawców
    From: "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Do szanownych pracodawców
    Date: Tue, 12 Aug 2003 14:32:39 +0100
    Sender: j...@p...onet.pl@serwer.tvgawex.pl

    Użytkownik "piotrr" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:bha2u4$2eeq$1@news2.ipartners.pl...
    > Jarosław Wiechecki wrote:
    > Anegdota:
    > śmieszny człowieczek w śmiesznej firmie postanowił zatrudnić
    > administratora sieci. dał ogłoszenie i poświęcił dzień na przeczytanie
    [...]

    Spójrz na to z innej strony. Teraz taki człowiek trafił na kogoś, kto się
    zna. Ale może za 2.3 miesiące trafi na osobe, której wciśnie trochę kitu i
    zostanie zatrudniony?;)

    > definicja leniwca:
    >
    > piszesz w cv w pozycji umiejętności:
    >
    > * administrowanie sieciami LAN/WAN
    > * ... protokoły sieciowe TCP/IP
    >
    > nie masz pracy od pół roku
    > masz dostęp do internetu
    [...]
    Co do leniwca OK. Zakładając, że masz dostęp do internetu to możesz wyszukać
    i ściągnąć materiały. Nie mając dostepu, musisz korzystać z innych źródeł.
    Pół biedy, jeśli jakiś znajomy ma i udostepni na kilkanaście godzin w
    tygodniu (żeby wyszukać odpowiednie materiały, bo to jest najbardziej
    pracochłonna część zdobywania wiedzy przez internet).Gorzej, jeśli tego
    dostępu nie ma lub jest on świadczony przez firmę TPSA. Dialup jest drogi,
    inne ich usługi także. Inne firmy (kablówki, małe firmy miejskie) dopiero w
    to wchodzą.Literatura też do najtańszych nie należy.Innym problemem jest
    faktyczny brak miejsc pracy. Nawet jeśli wszyscy kandydaci na stanowisko
    będą mieli odpowiednią wiedzę i umiejętności, to i tak tylko jeden zostanie
    wybrany.
    BTW, osoba o której piszesz, znalazła kogoś?IMHO, ja zoragnizowałbym to
    zupełnie inaczej. Przygotował jakieś testy, zaprosił całą setkę
    (jednocześnie albo w grupach), rozdał do wykonania, sprawdził i wybrał do
    rozmowy tych, którzy zdobyli odpowiednią ilość punktów. Można to też zrobić
    przez www. W ogłoszeniu podajesz namiary na stronę z testami, klient się
    rejestruje, wykonuje testy itd. Kwestie techniczne zawsze można rozwiązać.

    --
    pozdrawiam
    Jarosław Wiechecki