PracaGrupypl.praca.dyskusjeDo szanownych pracodawców › Re: Do szanownych pracodawców
    From: "PawełW" <f...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Do szanownych pracodawców
    Date: Mon, 11 Aug 2003 11:58:34 +0200

    Użytkownik "web" <w...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:MPG.19a175f0cdbdb9069896af@news.tpi.pl...
    > In article <bh7ih4$1776$1@news.atman.pl>, c...@g...pl says...

    > E... jakie tam szczescie. Nie mieszalbym tu tak nieokreslonych pojec jak
    > szczescie. To byl skutek tego, co robilem. Zaczalem prace juz w wieku
    > 16-17 lat, jeszcze podczas nauki w szkole sredniej. I zawsze wiedzialem,
    > ze co sam osiagne, to bede mial.
    >
    > Tu, w Warszawie, na poczatku swoje ambicje schowalem do kieszeni, a
    > pozniej pracowalem dosc ciezko, aby do czegos dojsc. I na tym sie nie
    > konczy. Po pracy swoj wolny czas poswiecam jeszcze na nauke, aby wciaz
    > isc do przodu.

    Web a ilu ludzi w wieku 16-17 lat może dziś w Warszawie znaleźć pracę?? To
    teraz pomyśl sobie ilu z nich i jaką może w innych miastach - mniejszych. Co
    informatyka ze stażem w budce z hotdogami gdzieś zatrudnią? Parę lat temu
    było inaczej a teraz jest gorzej. Stan normalny - zmienia się ale niestety
    na gorsze. Ludzie którzy mogliby to zmienić nic z tym nie robią bo uważają
    iż tylko ich los jest ważny. Tak samo myślą politycy. Niech się kraj wali
    ale ja mam za co na Karaiby wyskoczyć.

    PawełW.