PracaGrupypl.praca.dyskusjeDo szanownych pracodawców › Re: Do szanownych pracodawców
    From: web <w...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Do szanownych pracodawców
    Date: Mon, 11 Aug 2003 10:51:38 +0200

    In article <bh7k6t$2vl$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl>, b...@g...pl says...

    > Użytkownik "web" <w...@p...fm> napisał w wiadomości

    > całkowicie
    > Tego

    > Mylisz podatek z ZUSem .

    Nie. Z wystawianej co miesiac faktury place 22% VAT i 19% podatku
    dochodowego. To malo? To cholernie duzo! Podatek place tez idac do sklep
    i kupujac pierwsza lepsza rzecz z polki.

    A co do ZUSu to dla mnie jest to pewien parapodatek. Obciazenie
    finansowe. Place duze pieniadze, a nic z tego nie mam. Emerytura bedzie
    z tego licha. Wiecej bym zyskal, gdybym te pieniadze lokowal tam, gdzie
    chce, a nie tam, gdzie mi kaze panstwo i gdzie te pieniadze sa
    marnotrawione.

    > Tak , podatki są ustalane przez Państwo ale jeśli w Polsce nie opłaca się
    > produkować
    > bo kurs jest taki że się tylko opłaca importować (dzieki temu Polska nie ma
    > już przemysłu sic !!!!!
    > a rolnictwo dogorywa) więc cała ta gadanina o podatkach nie ma sensu.

    W Polsce nie oplaca sie produkowac, bo nie ma na to zbytu. Zbytu nie ma,
    bo zamiast na inwestycje kasa w duzej czesci wydawana jest na podatki i
    inne obciazenia finansowe.

    > Fakt rencistów mamy w tej chwili bardzo dużo.
    > Ale Ci ludzie gdyby cofnąć im renty , nie dostaliby pracy w ogóle.

    To dlaczego ja mam pracowac, a oni dostaja kase za lezenie do gory
    brzuchem?

    > USA to kraj złamanych obietnic.
    > Zreszta Polacy w USA imają sie pracy najgorszej . Nawet Murzyni czegoś
    > takiego nie chcą.

    Mysle, ze jako programista nie musialbym sie niczym ponizac. Moze nie
    pracowalbym zaraz przy wielkich projektach, ale jakos bym sobie
    poradzil. Nie czekal na manne z nieba, tylko bral sie do roboty.