PracaGrupypl.praca.dyskusjeDo szanownych pracodawców › Re: Do szanownych pracodawców
    From: "Sławek" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Do szanownych pracodawców
    Date: Mon, 11 Aug 2003 10:48:30 +0200

    > Nie przeginajmy. Mowimy tu o ofertach pracy, a nie o czyms, co jest
    > prawnie zakazane. Bylby to juz absurd, gdyby ktos zaczal ustalac, jakie
    > kwalifikacje ma miec pracownik, ktorego chce przyjac pracodawca.

    Absurdem są absurdalne ogłoszenia, prawda?

    > Jak Ci sie nie podoba, to nie czytasz takiego ogloszenia i juz. I nie
    > idziesz tam pracowac. Przeciez nikt Ci nie kaze tam pracowac, prawda?

    Nie mogę bez przeczytania stwierdzić, czy coś mi sie podoba czy nie. Mam
    intuicyjnie wiedzieć które ogłoszenie jest absurdalne??? Jest to grupa
    dyskusyjna, a nie święta spowiedź. Mam chyba prawo wyrazić swoje zdanie,
    zgadzać się z kimś albo nie ? Nie jestem Neo co ma zmienić świat, zbyt
    dosłownie wszystko traktujecie...