PracaGrupypl.praca.dyskusjeDo szanownych pracodawców › Re: Do szanownych pracodawców
    From: web <w...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Do szanownych pracodawców
    Date: Mon, 11 Aug 2003 10:44:56 +0200

    In article <bh7ih4$1776$1@news.atman.pl>, c...@g...pl says...

    > - to miałeś chłopie szczęście ...
    > ale nie na szcęsciu,czy sprzyjającym wietrze powinno to wszystko polegać.
    > ps
    > Ja tez biorę sprawy w swoje ręce tylko widac szczęścia nie mam i w totolotka
    > tez mi słabo jakos idzie

    E... jakie tam szczescie. Nie mieszalbym tu tak nieokreslonych pojec jak
    szczescie. To byl skutek tego, co robilem. Zaczalem prace juz w wieku
    16-17 lat, jeszcze podczas nauki w szkole sredniej. I zawsze wiedzialem,
    ze co sam osiagne, to bede mial.

    Tu, w Warszawie, na poczatku swoje ambicje schowalem do kieszeni, a
    pozniej pracowalem dosc ciezko, aby do czegos dojsc. I na tym sie nie
    konczy. Po pracy swoj wolny czas poswiecam jeszcze na nauke, aby wciaz
    isc do przodu.