PracaGrupypl.praca.dyskusjeDo pracodawcow › Re: Do pracodawcow
    From: "VERTRET" <v...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Do pracodawcow
    Date: Wed, 21 Jul 2004 21:50:24 +0200
    Sender: v...@o...pl@zagorze.smstv.pl
    <6vAKc.121130$Q74.60051@news.chello.at> <cdekfk$22g$1@news.dialog.net.pl>
    <cdeljf$n60$1@atlantis.news.tpi.pl> <cdenfp$4nc$1@news.dialog.net.pl>
    <cdft4i$rlk$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <j...@4...com>
    <cdgaui$210$1@nemesis.news.tpi.pl> <opsbduz6lz76hsdl@antares>
    <cdgff2$fmh$1@news.onet.pl> <opsbd0mjem76hsdl@antares>
    <1...@4...com>
    <cdhegg$q0t$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <l...@4...com>
    <X...@1...0.0.1> <cdlkvv$9sk$3@atlantis.news.tpi.pl>
    <X...@1...0.0.1>

    Użytkownik "Shrek" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:Xns952DC3476D717Shrek@127.0.0.1...
    >Chodzi mi raczej o to, ze ktos zatrudnia "fachowca" za 1600 a liczy na
    to,
    > ze zatrudni fachowca, ktory powinien kosztowac 3000

    Mnie "przeszkadza" takie płaczliwe użalanie się nad wrednością
    pracodawców.
    Niesamowita ilość energii jest puszczana w gwizdek zamiast być
    wykorzystana bardziej przydatnie.
    Mnóstwo osób co jakis czas pisze tutaj jakieś skargi i apele, w których
    pouczają tych wrednych pracodawców jak powinni pisać ogłoszenie, w jaki
    sposób odpowiadać na wasze oferty, ile płacić i czego przy tek kwocie
    wymagać.
    Dlaczego moi drodzy koledzy współpracownicy (sam jestem na etatach) tyle
    czasu dokształcacie za darmo te hieny? Dlaczego tak was obchodzi
    przyszłość tego czy innego "byznesmena".
    Dajcie im święty spokój!
    Jak ide przez targ i widze, że jakiś straganiarz chce za nadgniłe jabłka
    taka samą cene jak pare metrów dalej za ładne, to mrukne pod nosem, że
    idiota i nie zatrzymując się ide dalej. Zapominam o nim po 3 minutach. To
    samo wam radze. Jak jest ktoś, kto was kupi za 3000 zł to nie gadajcie
    wogóle z kimś kto wam najniższa krajową daje. Olejcie go ciepłym moczem!
    Nie szkoda wam czasu na (przepraszam panie) babskie międlenie ozorami,
    zamiast iśc na piwo?

    Z drugiej strony też trzeba pamiętać, że jaki by ten "byznesmen" nie był
    to wydaje prawdopodobnie swoje własne pieniądze, więc wypadałoby pozolić
    mu zrobić z nimi co mu sie podoba.
    Trzymając sie dalej tych sklepowych porównań, to z waszych pieniędzy żyje
    tysiące rodzin różnych sklepikarzy. Pozwolilibyście, aby oni wam bez
    przerwy brak inteligencji wytykali i śmiali się pod ladą, że przyszedł
    idiota i chce mieć chleb za złotówke a przecież wiadomo, że w tej cenie to
    tylko zakalec będzie?

    Więcej luzu i troski o siebie bardziej życzę

    --
    vertret

    człowiek na 3 etatach (3 x 8h= 24h)
    www.ohra.prv.pl www.milimex.pl/vandex www.sonhart.com