PracaGrupypl.praca.dyskusje › Do amatorów chałupnictwa

  • 1. Data: 2003-02-21 12:05:12
    Temat: Do amatorów chałupnictwa
    Od: "Tomek G." <nie@mam_maila.pl>

    Witam

    Może ten artykuł pozwoli spojrzeć trzeźwo na problem osobom, które łudzą się
    perspektywą łatwych pieniędzy.

    http://www.poranny.pl/apps/pbcs.dll/article?Site=KP&
    Date=20030221&Category=MAGAZYN&ArtNo=302200001&Ref=A

    ====
    Pozdrówka.

  • 2. Data: 2003-02-21 15:02:49
    Temat: Odp: Do amatorów chałupnictwa
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Tomek G." <nie@mam_maila.pl> napisał w wiadomości
    > Może ten artykuł pozwoli spojrzeć trzeźwo na problem osobom, które łudzą
> [...]
    AGAZYN&ArtNo=302200001&Ref=AR

    Jasna sprawa.
    A jak naciagaja kolesie, ktorzy przysylaja maile, ze maja do wyciagniecia
    iles tam milionow $$ z konta w Kongo i potrzebuja pomocy przy transferze?
    Niezly mam z tego ubaw czytajac, ale moze ktos sie "skontaktowal"...?

    GreG

  • 3. Data: 2003-02-21 15:30:59
    Od: "fifi" <j...@i...pl>

> [...]
    > iles tam milionow $$ z konta w Kongo i potrzebuja pomocy przy transferze?
    > Niezly mam z tego ubaw czytajac, ale moze ktos sie "skontaktowal"...?

    Przezabawne są łachmyty chcące abym ja się wzbogacił o np. 500000 dolarów
    ale najpierw skamłają abym im wysłał tylko drobne 25 dolków.
    Fajne , co ???

  • 4. Data: 2003-02-21 17:48:29
    Temat: Re: Odp: Do amatorów chałupnictwa
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <b35fa0$fk1$1@nemesis.news.tpi.pl> GreG napisał(a):
    > A jak naciagaja kolesie, ktorzy przysylaja maile, ze maja do wyciagniecia
    > iles tam milionow $$ z konta w Kongo i potrzebuja pomocy przy transferze?
    > Niezly mam z tego ubaw czytajac, ale moze ktos sie "skontaktowal"...?

    Prosty numer -> obiecują procent od milionów dolarów, które za
    pośrednictwem twojego rachunku wyprowadzą ze swojego Ugumebekongo.
    Mamią, mamią, aż w końcu proszą o dostęp do konta, bo muszą coś
    zrobić/nabrać zaufania/wiedzieć, że im tych milionów nie ukradniesz. A
    co potem przeleją z rachunku, to już ich. ;)

    Kolega podobno miesiąc z nimi maile wymieniał, widać nie on pierwszy, bo
    wiedzieli co to mBank i co trzeba zrobić, żeby się tam zalogować. ;)
    --
    Samotnik

  • 5. Data: 2003-02-21 20:28:56
    Od: "GreG" <g...@N...pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@s...eu.org> napisał w wiadomości
    .

> [...]
    > Kolega podobno miesiąc z nimi maile wymieniał, widać nie on pierwszy, bo
    > wiedzieli co to mBank i co trzeba zrobić, żeby się tam zalogować. ;)

    Dzieeeki. Zawsze bylem ciekaw co sie za tym kryje, a miesiaca mailowania
    z jakims bubkiem bym nie wytrwal.
    Ciekawe co jeszcze ludzie wymysla, by nabic kolejnych naiwnych w butelke.
    Mamy juz: skrecanie dlugopisow, adresowanie kopert, przesypywanie ziolek,
    pozyczki w 5 minut, telezakupy, sprzedaz ebookow, Program XXI, czytanie reklam,
    Riders Digest (ci sa niezli), Kirby-naciagacze (ci sa fantastyczni)
    i Mbele Ubmuku from Kenya z miliardem dolcow do podzialu.

    Mechanizm naciagaczy internetowych jest prosty: zerowy koszt, miliony odbiorcow
    jako potencjalnych ofiar. Wystarczy by ulamek procenta z nich sie dal zlapac.
    A z inteligencja to nie u wszystkich za dobrze...

    GreG

  • 6. Data: 2003-02-21 21:20:16
    Temat: Re: Do amatorów chałupnictwa
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > Witam
    >
    > Może ten artykuł pozwoli spojrzeć trzeźwo na problem osobom, które łudzą
> [...]

    To wszystko nie prawda !!!
    Wyślij na moje konto 70 zł a powiem ci jak zostać milionerem :)

    Tomek

  • 7. Data: 2003-02-21 21:46:19
    Od: "GreG" <g...@N...pl>

    Użytkownik "Tomek" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > To wszystko nie prawda !!!
    > Wyślij na moje konto 70 zł a powiem ci jak zostać milionerem :)

    Naprawde? Nareszcie!!!
    Podaj wiec nr konta, ID i haslo.

    GreG

  • 8. Data: 2003-02-21 22:21:09
    Od: flyer <f...@g...pl>

    GreG napisał:

    > Dzieeeki. Zawsze bylem ciekaw co sie za tym kryje, a miesiaca mailowania
    > z jakims bubkiem bym nie wytrwal.

    Nie tylko - istnieje popularniejszy obecnie wariant - kasa na odczynnki
    do oczyszczenia banknotow z czarnej farby w zamian za skrzynie $.
    Ostatnio takze pojawily sie spadki.

> [...]
    > jako potencjalnych ofiar. Wystarczy by ulamek procenta z nich sie dal zlapac.
    > A z inteligencja to nie u wszystkich za dobrze...

    Inna wersja jest naciaganie na drobne kwoty przez ludzi z "prowincji"
    --> patrz platformy wiertnicze, ktore bodajrze sa tylko lista adresowa
    wysylana przez goscia ze Szklarskiej Poreby. Sadzac po liczbie ogloszen
    jaka pojawila sie w GW w temacie Au-pair, Anglia, USA, Izrael, Japonia -
    to tez bedzie nowy sposob.

    Flyer

  • 9. Data: 2003-02-21 22:21:16
    Od: flyer <f...@g...pl>

    Tomek napisał:

    > To wszystko nie prawda !!!
    > Wyślij na moje konto 70 zł a powiem ci jak zostać milionerem :)

    Wyslij na moje konto 50 zl, a powiem Ci jak nie stracic 70 zl :)

    Flyer

  • 10. Data: 2003-02-24 16:11:00
    Od: "pablo" <p...@w...pl>

    > Wyslij na moje konto 50 zl, a powiem Ci jak nie stracic 70 zl :)
    >
    > Flyer

    Wysyłam specjalny program do odwiertów na platformach wiertniczych, z którch
    tych odwiertów tryskają już poskręcane długopisy.... ;-) 199zł + koszty
    wysyłki