PracaGrupypl.praca.dyskusje › Inżynier elektryk

  • 1. Data: 2003-02-21 10:09:22
    Temat: Inżynier elektryk
    Od: "Lighter" <l...@g...pl>

    Młody inżynier elektroenergetyk z uregulowanym stosunkiem do służby
    wojskowej (przeniesiony do rezerwy), SEP do 15 kV, obsługa komputera
    (AutoCad, MSPublisher, Word, Excel, Visio, podstawy tworzenia stron
    internetowych w Front Page'u, znajomość Internetu, podstawy Corela), prawo
    jazdy kat. B, własny samochód, uprawnienia do nauczania przedmiotów
    technicznych w szkołach (2-letnia praktyka w zawodzie nauczyciela
    informatyki w szkole podstawowej oraz komputeryzacji prac biurowych w szkole
    wyższej), z ponad 4-letnią praktyką projektową z zakresu techniki świetlnej,
    pilnie podejmie pracę stałą lub dodatkową w okolicach Częstochowy.
    Kontakt 0-606 352829, l...@g...pl GG3353088

  • 2. Data: 2003-02-21 10:33:11
    Temat: Odp: Inżynier elektryk
    Od: "-addy-" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lighter" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Młody inżynier elektroenergetyk [...] znajomość Internetu [...]

    Jeżeli pozostałe zalety są na tym samym poziomie co znajomość internetu, to
    daję marne szanse na pracę (hint: od takich ogłoszeń jest pl.praca.szukana)

    --
    Addy
    Powered by caffeine.

  • 3. Data: 2003-02-23 22:20:56
    Temat: Re: Inżynier elektryk
    Od: w...@p...onet.pl

    Witam
    Skąd u Kolegi taka zjadliwość?
    Inżynier elektroenergetyk bez problemu znajduje pracę, najczęściej już na
    studiach, rynek nie jest jeszcze nasycony, a i profesja mało modna.
    Koledze szukającemu życzę powodzenia, moze ma mniej szczęścia.
    Znajomość Internetu (jak u mnie) w tej "branży" (nie lubię tego słowa)
    wystarczy na poziomie podstawowym, tj. znalezienie producenta danego
    urządzenia, serwisu, wyszukanie karty katalogowej podzespołu, ściągnięcie
    jakiegoś sterownika, czy zadanie pytania na grupie dyskusyjnej.
    I nic ponadto. Ja, będąc inżynierem elektroenergetykiem nawet nie silę się, by
    samodzielnie próbować np. tworzyć stronę WWW, bo mnie to po prostu nie
    interesuje, nie mam takiej potrzeby, może kiedyś będę musiał się tego nauczyć.
    I w mojej CV napisałem jasno: znajomość podstawowa.
    Tak, wiem, że dziś już nawet dzieci w szkole podstawowej...itd.
    Kolega szukający pracy, Informatykiem, Administratorem, czy Webmasterem
    (których pracę szanuję i doceniam) pewno nie zostanie, nie pisał zresztą nic
    takiego.
    Fakt, nie ta grupa.
    Apeluję ponadto: ta grupa jest chyba nie tylko dla żalów Informatyków bez
    pracy. Jest tu także miejsce dla innych zawodów (też bez pracy...).
    Pozdrowienia, Wojtek.
    P.S. Nie lubię fanatyzmu i zacietrzewienia, ale musiałem powyższe napisać,
    choćby z racji zawodowej solidarności...