PracaGrupypl.praca.dyskusjeDo Pracodawcow- czy zwracacie uwage... › Re: Do Pracodawcow- czy zwracacie uwage...
    From: "Adam" <a...@w...nospam.op.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Do Pracodawcow- czy zwracacie uwage...
    Date: Mon, 17 Feb 2003 12:11:01 +0100

    Witam,
    Użytkownik " leszek" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:b2qdfm$4h4$1@inews.gazeta.pl...
    > spawacz <t...@p...fm> napisał(a):
    > Pracodawce generalnie interesują twoje kwalifikacje i wykształcenie mające
    > związek z wykonywaną pracą. Inne sprawy kompletnie go nie obchodzą.
    > Pracodawca z rynku telekomunikacji ma w nosie twoje kwalifikacje dotyczące
    > ekonometrii i odwrotnie.
    >
    > Natomiast bez wątpienia im więcej umiesz, tym lepiej. Dodatkowy
    > fakultet "poszerza" rynek, gdzie możesz znaleźć pracę. Może trafisz na
    > pracodawcę z rynku telekomunikacji, który akurat ma etat, gdzie jest
    > potrzebna znajomośc ekonometrii i wtedy jesteś idealnym kandydatem.

    Wiesz, z tym to może być różnie. Gdybym ja był pracodawcą, pomyślałbym
    sobie: ten gość lubi się uczyć, czyli i tego czym się w firmie zajmujemy się
    nauczy. Poza tym widząc, że ukończył ekonometrię, to chyba zna się choć
    trochę na statystyce, a ja w firmi potrzebuję kogoś kto będzie wspomagał
    tworzenie analiz statystycznych obciążenia poszczególnych central
    telefonicznych. W takim wypadku mając do wyboru spośród trzech kandydatów:
    1. Tylko spec od telekomunikacji
    2. Spec od statystyki
    3. Gość co zna się na telekomunikacji i do tego zna podstawy statystyki
    To oczywiście wybrałbym tego trzeciego.
    Jasne, trochę to naciągane, ale myślę, że sens w tym jest...

    Pozdrawiam
    Adam