PracaGrupypl.praca.dyskusjeDo Pracodawcow- czy zwracacie uwage... › Re: Do Pracodawcow- czy zwracacie uwage...
    From: Mackosa <mackosa@wp._NOSPAM_.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Do Pracodawcow- czy zwracacie uwage...
    Date: Sun, 16 Feb 2003 13:18:12 +0100

    spawacz wrote:
    > Witam wszystkich grupowiczow!
    > Moje pytanie jest skierowane glownie do pracodawcow, acz pewnie nie tylko
    > oni beda mogli mi doradzic. Pytanie jest takie: czy zatrudniajac nowego
    > pracownika zwracacie uwage na to ze ukonczyl dwie uczelnie??? w moim wypadku
    > bylaby to telekomunikacja + ekonometria. Zastanawiam sie wlasnie nad
    > podjeciem tego drugiego fakultetu i dlatego przyszlo mi do glowy zapytac czy
    > bedzie to mialo jakies znaczenie gdy bede szukal pracy. Pozostawiam na boku
    > kwestie umiejetnosci, doswiadczenia itd, w tym poscie pytam tylko o to czy
> [...]

    Witaj.

    Kiedys myslalem o pracowniku/wspolpracowniku, ale uwierz mi ciezko bylo
    znalezc odpowiednia osobe, nie ze wzgledu na wyksztalcenie, ale
    umiejetnosci i zainteresowania. Potem cos sie zmienilo i juz takiej
    osoby nie szukalem.
    Mam nadzieje, ze bedzie mnie kiedys jeszcze stac na zatrudnienie kogos :)

    Twoje pytanie jest bardzo ogolne, a odpowiedz zalezy tylko i wylacznie
    od pracodawcy, ktory bedzie Ciebie zatrudnial oraz od Ciebie samego.
    Niektorym wystarczy pracownik z podstawowka, a niektorym to i doktorat
    za malo. Generalnie zawsze liczyly sie umiejetnosci i papier oraz
    znajomosci i jezyki.
    Telekomunikacja i ekonometria to dwie bardzo dobre specjalnosci, ale
    tylko od Ciebie zalezy jak je wykorzystasz. Czy to beda studia, czy
    studium, czy tytuly uczelniane czy tylko ukonczone kursy - pamietaj
    zalezy to od Ciebie, co bedzie robil w zyciu, a i czasami od
    okolicznosci w jakich napotkasz przyszlego pracowdawce i jak sie
    bedziesz mu sprzedawal.

    Nigdy nic nie jest pewne, a teoria zdobywana na kursach i w szkolach
    zawsze Ci pomoze w zyciu zawodowym, w mniejszym lub wiekszym stopniu.

    Zycze Ci, abys uczyl sie tego co lubisz i znalazl potem ciekawa prace za
    ktora wyzywisz rodzine.

    Pozdroofki,
    Mackosa <mackosa@wp_NOSPAM_.pl>

    P.S. Kiedys slyszalem stwierdzenie:

    "z inzyniera zrobisz ekonomiste,
    z ekonomisty inzyniera raczej nie"

    i chyba dlatego powstaly specjalnosci typu inzynieria przedsiebiorczosci :)