PracaGrupypl.praca.dyskusjeDni wolne od pracy › Re: Dni wolne od pracy
    From: "/silver" <f...@u...cy>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dni wolne od pracy
    Date: Tue, 10 Aug 2004 13:16:18 +0000 (UTC)

    "Ewa" <e...@o...pl> wrote in news:

    > Jestem zatudniona w wymiarze 1/2 etatu od wtorku do piątku. Jeśli tzw,
    > czerwony dzien wypada w moim dniu wolnym od pracy (np. 3 maja -
    > poniedzialek)to nalezy mi sie inny wolny dzien tak jak np. za 1 maja -
    > sobota ? Jeśli tak to prosze o podanie podstawy prawnej.
    > Dziekuje za odpowiedL.

    Moze na poczatek warto byloby przyblizyc znaczenie "czerwonego dnia"?
    Pracujac na samym poczatku na 3/4 etatu mialem wolny dzien co dwa
    tygodnie, a w zasadzie dwa wykorzystywane na studia zaoczne. Do
    przedstawionego przypadku odnosi sie to tak, ze jesli masz wolny kazdy
    poniedzialek, to jaka jest podstawa do specjalnego traktowania tego dnia?
    Ja poradzilem sie firmowej specjalistki do spraw kadr, wyliczylismy
    godziny i bylo po sprawie.

    Oczywiscie materia sluzbowa zmusza do wyjatkow. A wiec w przypadku, kiedy
    pracuje sie do 14, zostawania do 18 i dalej. Tyle ze to nie ma nic
    wspolnego z ustanowionym prawem, podstawa prawna rowniez niczego nie
    zmieni. Predzej rozmowa z szefem i dogadanie sie co tego dnia. Dobre
    uzasadnienie nie bedzie tu mialo koniecznie pokrycie w paragrafach.

    /silver

    --
    http://www.prast.pl/forum/