PracaGrupypl.praca.dyskusjeDlaczego w Polsce jest do dupy? › Re: Dlaczego w Polsce jest do dupy?
    From: Przemek Wrzesiński <p...@n...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dlaczego w Polsce jest do dupy?
    Date: Fri, 05 Mar 2004 12:15:39 +0100

    Pięknego dnia Fri, 5 Mar 2004 10:42:22 +0000 (UTC), osobnik ukrywajacy
    sie pod pseudonimem " Marek" <m...@W...gazeta.pl> w wiadomosci
    <c29lie$d32$1@inews.gazeta.pl> napisal/a:

    >Mózg się lasuje i czacha dymi.

    Tobie? Owszem.

    >Sklepy zapchane zagranicznym żarciem,

    O ile tego zarcia? Podasz przyklady zapchanych sklepow? Mleko zwoża
    zzagranicy? Zboze a niech przywoza skoro tam jest lepsze i tansze i co
    najwazniejsze nadaje sie na pieczywo.

    >własnie to utrzymywanie wskaźników wzrostu i wysokiego kursu złotówki
    >wprowadza największą nędzę, bo opiera się na podpieraniu gospodarki
    >innych krajów z Chinami włącznie

    Wysoki kurs zlotowki? Gdzie go widzisz? Powiedz to zwlaszcza ludziom,
    ktorzy wzieli kredyty w walucie na mieszkania ROTFL.

    >Ostre słowa, ale zapominasz o podstawowej sprawie, że punkt widzenia
    >zależy od punktu siedzenia. Ja po 14-stu latach nie mam już z czego
    >zaciskać pasa, a mam pełną świadomość, że są rodziny, którym macosza RP
    >zapięła już pasek na więcej dziurek niż mnie.

    To trzeba sie wziasc do roboty a nie narzekac.

    >Komuś kto ma pracę stosunkowo
    >łatwo mówić o następnych (20-stu!!!) latach wyrzeczeń i zaciskania pasa,
    >jeżeli to jego nie będzie dotyczyć.

    Latwo jest komus kto mial prace, potem nie mial, znowu ma a
    jednoczesnie widzi, ze mozna jednak (teraz) w tym kraju dostac prace
    (niewymarzona ale jednak) bez znajomosci a gdy pracodawca probuje
    oszukac nowego pracownika (nizsza pensja na umowie niz wynegocjowana)
    to nowy pracownik nie daje soba pomiatac tylko stawia na swoim.

    Przemek