PracaGrupypl.praca.dyskusjeDlaczego jest bieda i bezrobocie. › Re: Dlaczego jest bieda i bezrobocie. >> czyli najwiekszy przekret w historii swiata!
    From: "Michał Gancarski" <w...@e...org.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dlaczego jest bieda i bezrobocie. >> czyli najwiekszy przekret w
    historii swiata!
    Date: Sat, 22 Mar 2003 03:15:24 +0100

    > Nie jestem ekonomista i nigdy nim nie bede, (techniczne wyksztalcenie,
    > tzw.:"genetyczny defekt fachowca"), jednak te teorie najbardziej
    przemawiaja do
    > mnie. Sa jak prawa natury, prawa fizyki, (w odroznieniu od praw
    stanowionych), sa
    > niewzruszalne i obojetne na czyjes zachcianki, slowem nic nie mozna tam
    > "spierdolic".

    Ja nie mówię, że są złe. Sam jestem pod wielkim urokiem Austriaków i mają na
    mnie wielki wpływ. Po prostu nie są zbyt popularne wśród ekonomistów, nie są
    "poprawne". Co, jak pisałem, nie przeszkadza tym samym ekonomistom, zalecać
    je politykom. Osobiście uważam, że szkoła austriacka powinna być uczona w
    szkołach, jest prosta do pojęcia.

    --
    ++ Michał Gancarski ++
    ++ w...@e...org.pl ++