PracaGrupypl.praca.dyskusjeDlaczego chcę odejść/odchodzę/odszedłem z pracy? › Re: Dlaczego chcę odejść/odchodzę/odszedłem z pracy?
  • Data: 2005-12-19 23:01:06
    Temat: Re: Dlaczego chcę odejść/odchodzę/odszedłem z pracy?
    Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szewc napisał(a):

    > Wszędzie słyszy się o bezrobociu i o tym jak trudno zyskać nową pracę.
    > Na przekór powyższemu, zbieram materiały do tekstu o rzucaniu pracy.
    > Interesują mnie wszelkie motywy skłaniające do zmiany miejsca pracy lub
    > założenia własnej działalności gospodarczej.

    a może byc rezygnacja jeszcze na okresie próbnym???

    powody???

    prawie 60 godzin tygodniowo w pracy (+ dojazdy ponad 12ale to inna
    kwestia... dążę do tego, ze codziennie spędzałam poza domem ok 13-14
    godzin), codziennie wieczór niemal "ojcowskie kazanie" dlaczego tak
    słabo, to robisz źle i to i to i tamto (podczas gdy inni, o wiele
    dłuższym stazu nie mieli wcale lepszych wyników, bądź bardzo
    porównywalne), po zatym, gdyby nie marnowanie czasu, czekanie na poranne
    zebranie, wieczorne itd moznaby spokojnie skrócic czas pracy z ponad 11
    do 8 godzin dziennie przy takiej samej efektywności (IMHO)

    najwazniejszy powód zostawiłam na koniec:

    nienawidzę mydlenia oczu...

    w żadnym wydaniu, czyli jak ktoś mi to robi, bądź moja praca ma na tym
    polegać...

    co z tego, ze produkt jest dobry, jezeli niewłaściwie sie go
    "sprzedaje"?? jeżeli uzywa się tak daleko posuniętych uproszczeń, ze
    mija się z prawdą?? przebiegłe sztuczki, stosowane na zwykłych ludziach...

    --
    E_m_i_

    "Ci co poznali mrok, światło kochają,
    Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz