PracaGrupypl.praca.dyskusjeDlaczego chcę odejść/odchodzę/odszedłem z pracy? › Re: Dlaczego chcę odejść/odchodzę/odszedłem z pracy?
  • Data: 2005-12-20 18:42:00
    Temat: Re: Dlaczego chcę odejść/odchodzę/odszedłem z pracy?
    Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org> szukaj wiadomości tego autora

    > A jednym z
    >pierwszych objawów jest ewakuacja wartościowych pracowników.

    bo ci najlepsi najszybciej dostrzegaja na co sie zanosi :)

    ale fakt... niekompetentne szefostwo/wlasciciele potrafia pieknie
    utopic dobrze prosperujaca firme w momencie gdy nabiera ona rozpedu.
    Niestety w malych i srednich przedsiebiorstwach, zalozonych kiedys tam
    w garazu, szefostwo nie potrafi dostosowac sie do funkcjonowania
    bardziej zlozonej "komorki" - nadal chca miec kontrole nad wszystkim :
    od procesu zakupow/przez produkcje po sprzedaz i zagadnienia
    ksiegowe... wydaje mi sie ze to przede wszystkim brak zaufania do
    pracownikow/brak zaufanych osob na kluczowych stanowiskach powoduje
    ten problem. Szef boi sie wypuscic wladze z rak i coraz bardziej
    pograza sie w chaosie - bo chce sie zajmowac wszystkim po troche ... i
    tak o to od pierdolki do duperelki i nagle sie budzi z reka w nocniku
    :( bo jak ktos jest do wszystkiego to jest do niczego ....

    CanoE
    aphoto.uni.cc