PracaGrupypl.praca.dyskusjeDlaczego chcę odejść/odchodzę/odszedłem z pracy? › Re: Dlaczego chcę odejść/odchodzę/odszedł em z pracy?
    From: "vertret" <vertret@@@op.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dlaczego chcę odejść/odchodzę/odszedł em z pracy?
    Date: Tue, 20 Dec 2005 15:29:57 +0100

    Użytkownik "Kira" <c...@e...wytnij.pl> napisał w wiadomości
    news:do90vu$sfi$1@inews.gazeta.pl...

    > czyt. niechęć do posiadania kogoś "nad" ;)

    Oczekiwałem od bezpośrednich przełożonych, że dostaje cel, środki i jade z tym
    koksem meldując tylko po drodze z kolejnych etapów.
    Czasem trafiali mi sie jednak przełożeni, którzy chcieli na codziennych zebraniu
    o godzinie 10:00 "ręcznie" kierować moimi bieżącymi krokami do celu. Oczywiście
    najczęściej te zabrania sie sporo spóźniały lub wogóle nie dochodziły do skutku
    a ja musiałem czekac jat ten *** w bezczynności.
    Wogóle to rzygac mi się chce jak widze, takie przeciętne biuro, gdzie nie kręci
    sie właściciel tego interesu. Ta cała atmosfera, ploteczki, kawusia, zdjęcia
    dzieci, odliczanie czasu do końca dniówki, brrr.. okropność.

    --
    vertret