PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dlaczego UP.gov to Olsztyn

  • 1. Data: 2003-06-10 19:13:37
    Temat: Dlaczego UP.gov to Olsztyn
    Od: "BliSki." <b...@w...pl>

    Dlaczego pod adresem http://www.up.gov.pl/ jest Olsztyński UP?
    A gdzie są pozostałe Urzędy Pracy?

    --
    -o--***--o-
    Pozdr, (R) BliSki. (tm) mail:BliSki.pl (at) wp.pl - smierc spamowi

  • 2. Data: 2003-06-10 20:17:22
    Temat: Re: Dlaczego UP.gov to Olsztyn
    Od: "FX" <f...@p...onet.pl>

    > Dlaczego pod adresem http://www.up.gov.pl/ jest Olsztyński UP?
    > A gdzie są pozostałe Urzędy Pracy?

    A dlaczego w Polsce mamy tak wysokie bezrobocie?
    A dlaczego ginie ARR kilkaset tysiecy ton zboza?
    A dlaczego...

    Odpowiedz jest jedna: brak kompetencji - glupota - olewactwo -itp*, ludzi u
    wladzy i w urzedach arministracji publicznej.

    * - wybierz wlasciwa odpowiedz.

    FX

  • 3. Data: 2003-06-10 20:39:22
    Od: "Paweł Kowalczyk" <p...@p...onet.pl>

    > Dlaczego pod adresem http://www.up.gov.pl/ jest Olsztyński UP?
    > A gdzie są pozostałe Urzędy Pracy?

    bo...w olsztyńskim jest najwieksze bezrobocie?? ;-)

    Pozdrawiam Pablo niedaleko Olsztyna bez pracy :(

  • 4. Data: 2003-06-10 20:51:43
    Od: "BliSki." <b...@w...pl>

    "FX" wrote:
    > Odpowiedz jest jedna: brak kompetencji - glupota - olewactwo -itp*, ludzi u
    > wladzy i w urzedach arministracji publicznej.
    > * - wybierz wlasciwa odpowiedz.

    Właściwe są wszystkie odpowiedzi.
    Niby jedna instytucja legitymująca sie jakimś tam logo
    a każdy urząd ma swój adres i każdy w innej domenie.
    Każda strona wygląda inaczej.
    Co za paranoja.
    jak gdyby nie można by zrobić jednej głównej strony
    np.: http://www.up.gov.pl/
    i tam linki do każdego urzędu.

    Np. UP w Zielonej Górze ma adres http://www.wup.zgora.pl/

    --
    -o--***--o-
    Pozdr, (R) BliSki. (tm) mail:BliSki.pl (at) wp.pl - smierc spamowi
    Szukający pracy w Zielonej Górze.

  • 5. Data: 2003-06-10 22:38:16
    Od: PiotrekR <a...@j...w.reply.to>

    Paweł Kowalczyk pisze tak:

    > bo...w olsztyńskim jest najwieksze bezrobocie?? ;-)

    ugh ubiegłeś mnie :)

    29 %

    pozdrawia z Olsztyna

    --
    Piotrek

    Ogonki w Xnews
    http://www.skynet.com.pl/~xnews/mproxy.html

  • 6. Data: 2003-06-10 23:30:49
    Od: "Paweł Kowalczyk" <p...@p...onet.pl>

    > bo...w olsztyńskim jest najwieksze bezrobocie?? ;-)
    miałem oczywiscie na mysli warmińsko-mazurskie

  • 7. Data: 2003-06-11 06:18:08
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    > miałem oczywiscie na mysli warmińsko-mazurskie

    kiedys tam byl serwis ogolnopolski, a ze admin byl z Olsztyna wiec adresik
    tam zostal ;]
    obecnie jest to www.praca.gov.pl

    Jean

  • 8. Data: 2003-07-15 18:59:24
    Od: "lukasz" <l...@t...poznan.pl>

    Użytkownik "Paweł Kowalczyk" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > bo...w olsztyńskim jest najwieksze bezrobocie?? ;-)
    >
    > Pozdrawiam Pablo niedaleko Olsztyna bez pracy :(

    30 sekund pracy z google i powinienes miec to:
    http://www.polska.pl/katalog/index.htm?category_id=3
    154&
    Chyba juz wiem czemu nie macie pracy ...