PracaGrupypl.praca.dyskusje › 700 złotych? MAŁO!!

  • 1. Data: 2003-06-10 19:22:27
    Temat: 700 złotych? MAŁO!!
    Od: d...@p...onet.pl

    Powiem szczerze, że pare dobrych lat temu miałem na staży tylko 1000 złotych
    brutto i pierwsza pensje wydałem w jeden dziń i wiele sobie nie kupiłem... na
    szczescie nie miałem żadnych wydatków typu mieszkanie, jedzenie itp... wszytsko
    płacone przez rodziców... ale bez przesady 700 złotych to malutko i nie ma
    perspektyw na przyszłość, nawet na pogrzeb nie da sie odłożyć...

  • 2. Data: 2003-06-10 19:49:44
    Temat: Re: 700 złotych? MAŁO!!
    Od: "Kaczmar" <kaczmar@(NOSPAM)gower.pl>

    Niektórzy z tego oplacaja pokój, jedzenie i się za to ubierają. Takich
    ludzi jest trochę. Smutna ta nasza rzeczywistość.

    --
    _______________________
    Maciej Kaczmarek

    d...@p...onet.pl napisał(a) w artykule
    <5...@n...onet.pl>...

  • 3. Data: 2003-06-11 00:47:04
    Od: jw <d...@w...poczta.fm>

    > brutto i pierwsza pensje wydałem w jeden dziń i wiele sobie nie kupiłem...

    w jeden dzień... a może nie pracuj za te 700 zł,przecież rodzice cię
    utrzymują

  • 4. Data: 2003-06-11 07:50:26
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    <d...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > płacone przez rodziców... ale bez przesady 700 złotych to malutko i nie ma
    > perspektyw na przyszłość, nawet na pogrzeb nie da sie odłożyć...

    od czegos trzeba zaczac, a lepsze 700 pln niz nic.

    --
    Kania
    GG: 299238

  • 5. Data: 2003-06-11 08:42:12
    Od: d...@p...onet.pl

    Umiesz czytać? po cholere tu piszesz jak masz tylko złośliwości wypisywac i
    czepiac sie wszytskiego? Napisałem, że jak zaczynałem pracowac to tyle
    zarabiałem. Wówczas nie musiałem sie martwić o opłaty. Ale bez przesady - idąc
    do pracy trzba sobie kupić jakieś ciuchu! sam garnitur ile kosztuje a w jedyn
    non stop przeciez nie da sie chodzić.
    A ty czytaj uwazniej - i nie czepiaj sie każdego sformułowania... tacy jak ty
    zawsze marudzą.

  • 6. Data: 2003-06-11 15:29:29
    Od: jw <d...@w...poczta.fm>

    > A ty czytaj uwazniej - i nie czepiaj sie każdego sformułowania... tacy jak ty
    > zawsze marudzą.

    a ty nie marudzisz? "nawet na pogrzeb nie da sie odłożyć"