PracaGrupypl.praca.dyskusje"Degradacja" - moga tak zrobic? › Re: "Degradacja" - moga tak zrobic?
    From: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: "Degradacja" - moga tak zrobic?
    Date: Mon, 10 Apr 2006 16:45:31 +0200

    MinSu wrote:
    > Witam,
    >
    > Od poltora roku jestem zatrudniony na stanowisku "Inzynier" na umowie na
    > czas okreslony (5 lat).
    >
    > Firma wprowadza zunifikowany (z globalnym) system kadrowy i teraz moje
    > stanowisko mialoby sie nazywac "Junior Engineer / Mlodszy Inzynier".
    > "Inzynier" - dopiero po 2 latach pracy. W
    > zwiazku z tym wkrotce mam podpisac angaz. Pieniadze te same, ale nie jestem
    > zadowolony - zwlaszcza kiedy rozgladam sie za czyms innym, zle bedzie
    > wygladala w swiadectwie pracy taka "degradacja".

> [...]

    Nie wiem jak ze stanowiskami, jeśli sprawa ma się finansów, to musi być
    podpisana nowa umowa, gdy ci ją obniżają, jeśli podwyższają wystarcza
    anks do umowy. Jeśli byłaby to degradacja finansowa, to w przypadku
    niepodpisania, moga wypowiedziec ci starą umowę po prostu.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl