PracaGrupypl.praca.dyskusje"Degradacja" - moga tak zrobic? › Re: "Degradacja" - moga tak zrobic?
  • Data: 2006-04-11 10:19:47
    Temat: Re: "Degradacja" - moga tak zrobic?
    Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości <news:e1fvfj$sih$1@atlantis.news.tpi.pl>
    jareka <jarkita@_usun_to_interia.pl> pisze:

    > ISO nie ma nic do nazewnictwa stanowisk - aby system "dzialal" moze
    > jedynie sugerowac zmiany w zakresach obowiazkow/uprawnien.

    Nie ma nic stricte do samego nazewnictwa (czyli nieważne, czy dane
    stanowisko nazwiesz sobie "sprzątaczka" czy "konserwator powierzchni
    płaskich"), ale ja pisałam o jego ujednoliceniu, czyli o uporządkowaniu. A
    to może się wiązać ze zmianą nazw starych stanowisk tak, by były bardziej
    logiczne i zrozumiałe w odniesieniu do obowiązków, jakie są temu stanowisku
    przynależne.

    --
    Nixe