eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeDarmowe godziny w szkole › Re: Darmowe godziny w szkole
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Mirosław Habarta <M...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Darmowe godziny w szkole
    Date: Fri, 30 Nov 2007 14:46:39 +0100
    Organization: Onet.pl
    Lines: 35
    Message-ID: <fip47t$fno$1@news.onet.pl>
    References: <fin3tm$tdi$1@news.onet.pl> <fin494$o0k$1@opal.icpnet.pl>
    <fin78h$1m3$1@news.lublin.pl> <fin7g5$quj$5@opal.icpnet.pl>
    <fin8ac$kph$1@news.dialog.net.pl> <fin9cl$h7c$1@news.onet.pl>
    <finaan$mbg$1@news.dialog.net.pl> <finb3a$nab$1@news.onet.pl>
    <finbg1$n74$2@news.dialog.net.pl> <fincdb$rm8$1@news.onet.pl>
    <find6m$ofh$1@news.dialog.net.pl> <fine3h$274$1@news.onet.pl>
    <s...@g...mierzwiak.com> <fiogvk$8fi$1@news.onet.pl>
    <fiopm5$gnr$4@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: host89251328.3s.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1196430397 16120 89.25.132.8 (30 Nov 2007 13:46:37 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 30 Nov 2007 13:46:37 +0000 (UTC)
    X-Sender: oq1DrSFSdJQfyoz3xIqporW0N8KW+32iye4hzTmdJiY=
    In-Reply-To: <fiopm5$gnr$4@inews.gazeta.pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.9 (Windows/20071031)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:215875
    [ ukryj nagłówki ]

    Immona pisze:
    > Mirosław Habarta wrote:
    >
    >>> Tylko, ze tam nauczyciel uczy dawac sobie rade w zyciu
    >>
    >>
    >> W naszych szkołach też uczą sobie dawać rady w życiu. Słabsze
    >> jednostki giną ... ;)
    >
    > W polskich szkolach malo tego ucza. Chodzilam jakis czas do szkoly
    > niemieckiej (i nie byla to jakas szczegolnie dobra szkola). To, czego
    > nas tam uczono, a czego nie bylo w szkole polskiej:
    >
    > - prezentacje - przedstawianie swojego wykladu czy punktu widzenia przed
    > klasa, z uzyciem roznych pomocy wizualnych czy multimedialnych - od
    > dziecka cwiczy sie pewnosc siebie przy przemawianiu do grupy
    > - swobody i kreatywnosci - taka prezentacja czasem mogla byc na temat
    > dowolny, czyli opowiedz klasie o czyms ciekawym tak, zeby ich tym
    > zainteresowac. Uczen moze wybrac co chce, nie naruszajac prawa i dobrych
    > obyczajow, opowiedziec o delfinach, komiksach, ulubionej druzynie
    > sportowej czy kolekcjonowaniu kapsli

    To faktycznie może być wartościowe. Ciekawe tylko w ramach jakiego
    przedmiotu to sie robi ? Już widzę w naszych warunkach jak 30 dzieci
    ma po kolei prezentację. Pół semestru z głowy. A kiedy "realizacja planu?"

    > - praca w grupach - bylo tego mnostwo, zwlaszcza praca wymagajaca
    > samodzielnego rozdzielenia wyspecjalizowanych rol w obrebie grupy.
    >
    > I mowie tu o podstawowce. Jak przyszlam potem do polskiej szkoly, w
    > ktorej wszyscy siedzieli sztywno, nie mogli sie miedzy soba wzajemnie
    > komunikowac i byl tylko wyklad - odpytywanie - klasowka, to przezylam
    > ciezki szok.
    >
    > I.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1