PracaGrupypl.praca.dyskusjeDarmowe godziny w szkole › Re: Darmowe godziny w szkole
    From: "ostryga" <z...@v...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Darmowe godziny w szkole
    Date: Thu, 29 Nov 2007 21:09:54 +0100

    Użytkownik "Mirosław Habarta" <M...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:fin5ei$2fm$1@news.onet.pl...

    > Cóż, co do kwalifikacji, to widze te armię wybitnych specjalistów
    > garnących się
    > za 1000 zł brutto. Najlepsi z najlepszych ;)

    No właśnie o to chodzi. Nie jestem nauczycielką ale znam to środowisko.
    Dzis gadałam z nauczycielką pasjonatką z 20 letnim stażem.
    Zarabia o wiele mniej niż informatyk tuż po studiach w pierwszej pracy.
    Wszystko fajnie, gdy taka osoba ma np. męża zarabiającego pieniądze.
    Wtedy może pozwolić sobie na pracę zgodnie ze swoimi zainteresowaniami
    (szkoła państwowa, nauczanie dzieci).
    Jeśli akurat musi utrzymać siebie lub jeszcze innych, to niesttey wbrew
    sobie musi zmienić zawód i zostać np.
    sekretarka za 2 razy większa pensję niż nauczycielka.

    Znam wielu pasjonatów tego zawodu, którzy niestety nie mają wyboru co do
    pensji.
    Znam pasjonatów, którzy zrezygnowali z nauczycielstwa bo nie byli w stanie
    sie utrzymać.
    Tak nie powinno być.

    pozdr.
    o.