PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dar Natury

  • 1. Data: 2004-06-17 10:47:16
    Temat: Dar Natury
    Od: "yeti36" <k...@p...fm>

    Czy Ktoś z szanownych grupowiczów może się podzielić swoimi doświadczeniami
    z firmą "Dar Natury" Sprawa bardzo pilna
    Yetik

  • 2. Data: 2004-06-17 11:13:08
    Temat: Re: Dar Natury
    Od: Sheala <s...@a...com.pl>

    yeti36 wrote:

    > Czy Ktoś z szanownych grupowiczów może się podzielić swoimi doświadczeniami
    > z firmą "Dar Natury" Sprawa bardzo pilna
    > Yetik

    Witam,

    Wprawdzie nie jestem aktywnym grupowiczem, ale grupę mam zasubskrybowaną
    i całkiem przypadkiem "zahaczyłam wzrokiem" o tego posta. Tak się
    składa, że od roku pracuję w firmie współpracującej tak z samym "Darem
    Natury" jak i jego dostawcą - firmą ESI. Z własnego doświadczenia mogę
    powiedzieć, że nie ma z nimi najmniejszych problemów - wszystko jest
    dokładnie, skrupulatnie i na czas. Fakturki się zgadzają, żadnych skarg
    nie słyszałam. Wprawdzie nie zajmuję się samą księgowością, ale wgląd
    mam spory. Jeśli są jakieś konkretne pytania, to proszę o kontakt.

    Pozdrawiam,

    Sheala
    --
    "I chose not to choose life. I chose something else."

  • 3. Data: 2004-06-17 11:40:21
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2004-06-17 13:13, Użytkownik Sheala napisał :

    > powiedzieć, że nie ma z nimi najmniejszych problemów - wszystko jest
    > dokładnie, skrupulatnie i na czas. Fakturki się zgadzają, żadnych skarg
    > nie słyszałam. Wprawdzie nie zajmuję się samą księgowością, ale wgląd

    Sądząc z miejsca, w którym się znajdujemy yeti36 miał raczej na myśli
    pracę w Darze Natury a nie kupowanie wody :)

    --
    Pozdrawiam ;) _ _ _ _
    //\ _|_|_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\

  • 4. Data: 2004-06-17 11:47:17
    Od: "yeti36" <k...@p...fm>

    Właśnie. miałem na myśli pracę. I nadal wyczekuję jakichś informacji. HELP!
    Yetik

  • 5. Data: 2004-06-17 11:59:11
    Od: Sheala <s...@a...com.pl>

    yeti36 wrote:

    > Właśnie. miałem na myśli pracę. I nadal wyczekuję jakichś informacji. HELP!
    > Yetik

    Hehe. To ja najmocniej przeprzaszam. Ale z tego co napisałam na wstępie
    jasno wynika mam nadzieję, że faktycznie nie bardzo wiem gdzie jestem ;)

    Pozdrawiam,

    She

  • 6. Data: 2004-06-17 11:59:55
    Od: Sheala <s...@a...com.pl>

    yeti36 wrote:

    > Właśnie. miałem na myśli pracę. I nadal wyczekuję jakichś informacji. HELP!
    > Yetik

    No to mogę jeszcze powiedzieć, że kierowcy wyglądają na zadowolonych z
    życia ;)

    Pozdr.

    Sheala

  • 7. Data: 2004-06-17 17:17:04
    Od: "Marek A. Czepil" <n...@p...mejla>

    yeti36 napisał(a), że:

    > Czy Ktoś z szanownych grupowiczów może się podzielić swoimi
    > doświadczeniami z firmą "Dar Natury" Sprawa bardzo pilna

    Napisz o jakie stanowisko chodzi - może coś pomogę.

    Marek A. Czepil

  • 8. Data: 2004-06-18 08:31:39
    Od: "Tomasz Trojanowski" <t...@t...net.pl>

    Pracowalem 5 lat jako informatyk w Darze Natury
    napisz na priv - jaki region jakie stanowisko jaka kasa itp. ...pewnie
    handlowiec, jezeli handlowiec to :
    rynek zapchany woda, woda kosztuje tyle cocacola w promocji. Kazdy mial DN,
    slyszal, i nie chce albo ma.
    Nie robisz planu wylatujesz, kasa cos z 800 brutto + prowizja. Prowizje
    zabieraja jezeli klient zrezygnuje w ciagu roku. Komorka swoja, samochod
    moze po 3 mc jak bedziesz dobry, samochod zostawiasz w firmie na wekendy.
    Starzy PH maja juz swoich klientow itp. chyba sie tam nie przebijesz.

    pozdrawiam