PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ankieta dla BEZROBOTNYCH - co sądzisz o bezrobociu ??!!

  • 1. Data: 2004-06-16 19:17:52
    Temat: Ankieta dla BEZROBOTNYCH - co sądzisz o bezrobociu ??!!
    Od: "Paweł Czerwiński" <p...@o...pl>

    Serdecznie Witam
    Prowadzę badania naukowe na temat bezrobocia w Polsce. Interesuje mnie Pana(i)
    zdanie na temat bezrobocia . Czy może mi Pan(i) w związku z tym poświęcić
    chwilę swojego cennego czasu i odpowiedzieć na kilka pytań ?! Jeżeli tak
    proszę kliknąć na link (poniżej) przenoszący na stronę z ankietą. Wypełnienie
    ankiety zajmuje jedyne kilka minut.
    Za okazanie zrozumienia, życzliwość i pomoc serdecznie dziękuję.
    Pozdrawiam

    Paweł Czerwiński

    Tutaj link do ankiety:
    http://www.bezrobociepl.republika.pl/ankieta_bezrob_
    2.html

    Strona główna witryny Bezrobocie w Polsce Przyczyny i Skutki
    http://www.bezrobociepl.republika.pl

  • 2. Data: 2004-06-16 19:36:36
    Od: "Jarek" <p...@p...com>

    Zaczynaja mnie swedziec palce, zeby zglosic spam. Co 2 dni to samo.

  • 3. Data: 2004-06-16 20:51:01
    Od: "Jan Rubaj" <jan.rubaj@A_FAKE_DOMAIN.wp.pl>

    Użytkownik "Jarek" <p...@p...com> napisał w wiadomości
    > Zaczynaja mnie swedziec palce, zeby zglosic spam. Co 2 dni to samo.

    Bo to jest spam.
    Kafeteria niekompletna, badania prowadzone nieprawidłowo...

    ---

  • 4. Data: 2004-06-16 21:04:31
    Od: "Jarek" <p...@p...com>

    > Bo to jest spam.
    > Kafeteria niekompletna, badania prowadzone nieprawidłowo...

    Ze jest to ja wiem, tylko nie mam jakos melodii zeby tak od razu zglaszac,
    ale to juz zaczyna byc nudne...