PracaGrupypl.praca.dyskusjeDajazdy - delegacje - rozliczenie › Re: Dajazdy - delegacje - rozliczenie
    From: "LewyG" <l...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dajazdy - delegacje - rozliczenie
    Date: Wed, 20 Feb 2008 14:00:37 +0100

    "fresh" <t...@w...pl> wrote in message
    news:9p8mr3p0cmna94o9341u4mlnc2u7unsnun@4ax.com...
    > Witam wszystkich,
    >
    > mam pytanie dotyczące wyjazdów służbowych.
    > Mój pracodwaca zobowiązuje mnie do wyjadów służbowych.
    (...)

    Mam podobna sytuację i chciałbym sie zorientowac czy gdzieś tu nie mam
    iejsca na nadgodziny :>

    Co jakiś czas wyjazdy zagraniczne - podróż ok 12h. Czasem wyglada to tak:
    poniedzialek normalny dzień pracy 8-16, wyjazd 21;
    wtorek, przyjazd ok 9 i dalej praca 9-17
    środa praca 9-17 powrót 19
    czwartek przyjazd ok 7 , i normalny dzien pracy na miejscu 8-16

    to ze pracuje po przyjezdzie jest związane z tym, że podróż odbywa się
    pociągiem hotelowym nocnym - można sie w miare wyspać i w miare to rozumiem.

    co do rozliczen: za wyjazd w poniedzialek dostaje 1/3 diety krajowej bo
    przez ten czas jestem w Polsce, za wtorek i środe mam diete zagraniczną,
    przyjazd w czwartek (czesc diety zagranicznej i znowu czesc krajowej.

    Wydaje się to w miarę uczciwie ale z drugiej strony w poniedzialek swoje 8h
    juz przepracowalem a wyjazd wieczorem jest służbowy i sie zastanwiam czy nie
    pwoinno sie tego rozliczać jako nadgodziny...